Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Enligt termometern är det 23 grader inne hos mig.
Jag fryser.
Ja, det är nog läge att sova en lång natt för att vara pigg nog för jobbet imorgon.

Kröp ner i sängen :love:

Särbon har snurrat runt hela natten och väckt mig :crazy:

Är rätt trött pga honom, tur att jag inte blir trött på honom trots hans snurrande :D

Förutom att det blåste isiga vindar så var det en härlig match. Suveränt tifo och fina fyrverkerier!
Nu är jag på gymmet för en snabbträning. Vågar inte mer med tanke på halsen. Därefter köpa kvällsmat på Subway, hem och äta kvällsmaten, duscha, tvätta håret och packa det sista. Hyfsat tidig väckning imorgon!

Spelat några omgångar yatzy med mamma och lillungen. Tycker inte om att det redan är söndag och man måste tillbaka till jobbet imorgon. Nu går man bita ihop, nästa längre ledighet blir jul.

Spelat några omgångar yatzy med mamma och lillungen. Tycker inte om att det redan är söndag och man måste tillbaka till jobbet imorgon. Nu går man bita ihop, nästa längre ledighet blir jul.
Julen ger inga extra dagar alls i år.
jag kommer att jobba alla dagar utom lördagar och söndagar. Bara annandagen och så trettondagen är ledig.
Det är ingen bra jul i år. :crazy:

Julen ger inga extra dagar alls i år.
jag kommer att jobba alla dagar utom lördagar och söndagar. Bara annandagen och så trettondagen är ledig.
Det är ingen bra jul i år. :crazy:
Verkligen inte någon bra jul. Jag har tagit semester i mellandagarna.

Precis gjort en andra kopp med te.
Dagen började väldigt segt men sen har jag fått massor gjort :)
Ny vinterjacka till stallet, fixat hos hästen, ridit och inte minst:

wp_20161106_16_49_21_pro_581f7b002a6b22249d5188da.jpg

Jag och stallägaren bytte till vinterdäck på min transport!

Efteråt firade vi med pizza nere på byn :D

Skönt att kunna skriva av sig här och samtidigt kunna prata med min familj och killen vad som har hänt .Istället för att bära det inombords .

Men det har snöat ialla fall och jag har tagit fram mina tajts(stavas?) tjocka ridstrumpor , resten av jobbets kläder för jag tänker inte frysa imorgon

Nu myser man med katten som bara spinner hela tiden

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 866
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka