Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
- 3 här. Varför frostade jag inte av frysen igår för :banghead: Jaja, lär väl komma nån mer köldknäpp. Fick ett paket från wish igår, visade sig vara gel-pennor som jag beställde för typ en vecka sen. Den hade beräknad leveranstid 15 februari, så det gick ju superfort! :up: Nu ska jag äta, vitlökskroketter och nuggets. Med beasås såklart. Ska nog kolla på nån film, Jurassic World kanske. Redan sett den typ 4 gånger men gillar den.

Tidig kväll i säng ikväll. A ville gå innan minidiscot var slut till och med. Men det har varit väldigt blåsigt idag vilket har gjort oss alla trötta.

Har inte ätit onyttigheter öht sedan i måndags (då åt jag choklad). Jag har bestämt mig för att bara äta lördagsgodis nu, för jag måste försöka ta hand om mig bättre osv. Det fungerar inte att äta godis varje dag. MEN nu är jag så galet jäkla sugen på glass att jag vill slå något. Det finns glass i frysen, men det är ju tänkt att jag ska vänta med att äta glass till imorgon :banghead: :banghead:

Har inte ätit onyttigheter öht sedan i måndags (då åt jag choklad). Jag har bestämt mig för att bara äta lördagsgodis nu, för jag måste försöka ta hand om mig bättre osv. Det fungerar inte att äta godis varje dag. MEN nu är jag så galet jäkla sugen på glass att jag vill slå något. Det finns glass i frysen, men det är ju tänkt att jag ska vänta med att äta glass till imorgon :banghead: :banghead:
Om 2 tim:idea::angel:

Hahaha, ja, men tanken var att jag ska äta den imorgon på kvällen hemma hos min mor när vi tittar på tv osv. Blöh. Kan inte bestämma mig för om jag ska äta glassen nu eller proppa i mig ännu mer knäckebröd. (Åt knäckemackor till frukost... men det är åtminstone gott och är något att tugga på)

Blåser som tusan. Men är bara fem minus. Kroppen värker som satan. Blir spännande och se om jag kommer iväg i morgon. Ska försöka somna tidigt idag i alla fall

Varmvattnet i köket hade frusit. Seriöst, jag orkar inte med mer (eller har råd).

Skjut mig nu bara.

Men åh vännen. :( Gud vad jobbigt. Hoppas att det räcker (även om det är illa nog) att ta ut en rörmokare som kan fixa vattnet. Du får göra som i gamla tider och värma vatten i balja på spisen under tiden. Tur i oturen att du hann bada Missa innan det hände :angel:

Säg till om det är någonting jag kan göra. Många styrkekramar! :heart

Ungefär det enda jag har i frysen är glass. Bl.a två paket Sias sorbet, Red Grape, bland det godaste som finns :d

Försöker intala mig själv att jag behöver denna minimalistiska väska som passar till allt och dessutom är sjukt praktisk!

193440070-GRAY%20PATTERN-8a1cf143-.jpeg

:angel::angel::angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka