Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit på gymmet imorse, pep inom vc på väg till jobbet för att väga mig. Sedan har det varit utbildning hela dagen. Inte lärt mig något nytt dock... Men alltid bra med uppfräschning antar jag.

Måndag tog ut sin rätt till slut. Legat utslagen sedan jag kom hem vid 13.

Vill veta min blodstatus men går inte att logga in på mina vårdkontakter :cry:

Sitter i kö i Telia-chatten
Får se om vi kan lösa mysteriet med päronens fasta telefonline som går ringa in till men inte ut

Jobbar men var tvungen att gå undan en stund då jag helt plötsligt började blöda näsblod :crazy: Roar mig med att se vad ni har för er och hoppas det slutar för jag har en middag att fixa.

Fick en vidrig huvudvärk på eftermiddagen. Tog både diklofenak och Alvedon men det blir inte bättre. Jag fick kämpa som en galning för att inte somna i bilen när jag körde till jobbet. Bara att bita ihop!

Sitter hemma och har urtråkigt. Stannade hemma från jobbet idag pga magproblem igår som satt i med dålig aptit och svaghet idag+att jag inte vill smitta någon med något. Men kul att få karensdag liksom ....

Eftersom att alla andra gnäller så ska jag också göra det, MEN jag börjar med det positiva,det går mot ljusare tider ,kl 16.16 så var det ff ledljus ute :banana::banana:

Sen blir jag så förbannad på folk som måste parkera så nära att dom nästan tar med sig lacken på min bil,parkerar vid bokaffären det är 3 lediga platser på min förarsidan,tror ni inte att det var en idiot som parkerade med minsta möjliga marginal på min förarsida för det är ju dumt att lämna lite plats eller välja nästa lediga ruta.
Jag blev skitförbannad :rage: för med diskbråck och skålade sportstolar i bilen så kommer jag inte ur om jag inte kan öppna dörren helt, och ja dom fick veta det :o
Kör sen till Lidl samma sak där parkerar avsides så jag ska få plats,kommer ut och då har en suv parkerat i "knät" på mig :banghead::banghead::banghead: som tur är så är det lättare att komma in än ut.

Nu har jag iaf pallat mig iväg till Gymmet.:banana: Första gången sedan jag skaffade en tag dit. I typ början av november...O_o Det fanns inte så mkt grejer där att träna med: en skranglig Motionscykel, ett gåband, 1 roddmaskin, 2 "trappstegscyklar" (vet ej vad de heter egentligen:confused:) + en massa maskiner med tyngder på. Och ingen att fråga hur de funkar:mad:
Cyklade lite, rodde lite och gick lite på bandet. Lyfte lite kettlebell. Sen fick det räcka för idag.

Var helt vansinnigt snuvig och snorig i förmiddags, lugnade ner sig men sen fick jag huvudvärk :(

Hoppas det blir bättre av lite sömn, det blir helt klart ingen sen kväll idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V