Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på ifall jag utvecklat ett beroende av energidryck. Drack det typ aldrig förr av rädslan att bli det men nu får jag cravings. Tips? Otäcka saker om energidryck?

Jetlag som tusan. Satt bredvid en irriterande 10 åring på sista flyget så fick ingen sömn då ungen satt och rörde sig konstant så stötte in i mig hela tiden :( Somnade i fem timmar så fort jag kom hem (utan lakan på sängen) och sen i två timmar till. Nu är klockan två på natten, undrar om jag borde gå in till jobbet egentligen.

Slutsats, än så länge är det trevligare att sitta på långa flyg bredvid barn under 5 :angel:

Dax att bära ved igen ! Tanten eldar så jag måste nog köra in en pall om dagen men först lite piller .När jag åkte hem från jobbat så knakade nacken som det brukar men den här gången känns det som någon körde in en skruvmejsel mellan kotorna och det går knappt att vrida på huvudet längre utan det strålar upp i huvudet och ut i armarna och ena skuldran är bortdomnad .Verkar som bossen har lite fel då han påstår jag är 100% återställd !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V