Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tandläkardags. Förhoppningsvis sista gången på länge...
@Ninnurur @athena_arabians hellre tandläkarstolen än gynstolen alla dagar i veckan.Cellprov på agendan idag.
Blänger lite på @Lager jag kan ta mig sjutton inte få till en utbakad fläta hur jag än försöker... Inte ens på andra. Min stackars dotter håller på att bli tokig på mig när jag flätar hennes hår så fort jag kommer åt.Nu är hon dock lite emlig så hon orkar inte ens sitta upp så jag får fläta...
![]()
Influensan tog henne till slut också...
Så sjukstugan fortsätter här hemma, hon är dock lite mer självgående än sonen när hon är sjuk vilket är bra för mina studier...![]()
Åh du skulle ha "min" BM, vi pratar och skrattar och så talar om hon att hon är klar!@Ninnurur @athena_arabians hellre tandläkarstolen än gynstolen alla dagar i veckan.Cellprov på agendan idag.
Jo jag tycker det... Speciellt som om jag aldrig ligger samhället till last!Borde inte du få lön som sjuksköterska snart?!![]()
@Ninnurur @athena_arabians hellre tandläkarstolen än gynstolen alla dagar i veckan.Cellprov på agendan idag.
Åh du skulle ha "min" BM, vi pratar och skrattar och så talar om hon att hon är klar!Tandläkaren däremot...
![]()
Jag vande mig rätt snabbt när jag väntade mitt första barn...@athena_arabians @Snurrfian det är absolut inte cellprovet som oroar. Men jag hatar stolen. Den är påriktigt hemsk.
@Snurrfian det låter inte som en jättekul kombination nej.
För att förtydliga mig lite. Jag hatar GYNSTOLEN enbart. Undersökningar och dylikt har hag inga problem med. Och det värsta med tandläkaren är ljudet på borren...
@Snurrfian det låter inte som en jättekul kombination nej.
För att förtydliga mig lite. Jag hatar GYNSTOLEN enbart. Undersökningar och dylikt har hag inga problem med. Och det värsta med tandläkaren är ljudet på borren...
Sån är jag ocksåMin pappa var så avslappnad att han somnade hos tandläkarendet var ofta tandläkaren väckte honom när han var klar.