Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta väder alltså! Till och med hunden vill gå ut på morgonen! I vanliga fall kryper hon under täcket och gömmer sig om man mot förmodan försöker locka med henne ut innan 12.
Nu är hon så peppad att hon till och med hoppar ner från sängen på egen hand ;)

Gullan :love:

vovve1.jpg

vovve7.jpg

Försöker övertala min vän att köpa en lägenhet vi var och tittade på igår. Den var helt fantastisk med panorama över norrmälarstrand. Jag bara: "du får väl ställa upp för dina vänner! Jag har redan planerat att sitta på balkongen och dricka prosecco hela sommaren!"

Vet ej om detta argument kan avgöra saken :angel: men hon borde ju kunna ställa upp lite iallafall ;)

Har mestadels spenderat dagen på uteserveringar i solen

12479241_1761724160725334_253365774_n.jpg

Nu har jag varit på lägenhetsvisningar och när jag kom hem tänkte jag att min lägenhet kanske inte är så unken ändå :p
Har hällt upp ett glas vin och kunde inte stå emot frestelsen att även trycka i mig choklad :/
Jag tycker du har en jättefin och söt hund men på den bilden i den vinkeln ser den precis ut som en getkilling :D

Har precis ätit en utsökt lunch. Förmiddagen innehöll föreläsning och övningar med figurant. I eftermiddag ska vi se filmerna från övningarna :)

Ja men varför inte fortsätta med lite elände...:meh: svärmor har haft det jobbigt ett tag men idag var det värre än värst, när hon börjar skrika om att ringa polisen om ingen räddar henne snart så åkte jag och maken dit. lätt hysterisk tant som härjar om allt.. Motsträvigt fick vi med henne ut i solen och fick i henne hennes medicin som hon hade vägrat och lite fika och efter en timme kunde vi ta med henne upp till hennes våning glad och snäll igen. så där gjorde vi en insats men det gjorde att jag fick mindre hjälp av maken i källaren...:meh: Men just nu luktar det åtminstone mer såpa än avlopp.
sen lyckades jag med en idiotgrej... Jag plockade i diskmaskinen och skulle fånga ett glas som höll på att ramla och lyckades fastna med lillfingret på vänsterhanden i kompostgallret så nu dunkar och moler det där... *suck*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
963
· Visningar
36 491
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 300
Senast: doppler
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
769
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 307
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka