Innan efter maten blir man så slö!Dusch innan mat eller tvärtom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innan efter maten blir man så slö!Dusch innan mat eller tvärtom?
Nix inte det minsta!Myyyyysigt värre![]()
Fy din stackare. Det där vet jag allt om. Hoppas det snart går över!Fy, fick sån grym kramp i tarmen, värre än mensvärk och dessutom få kuta till toan.... usch och fy nej tack.![]()
Har lättat lite på trycket så för stunden är det hanterbart, men känner fortfarande av det. Ska nog gå å lägga mig så blir det bättre imorrn.Fy din stackare. Det där vet jag allt om. Hoppas det snart går över!
Har hängt hos mina människor jag hjälper. Trots fattigdom och elände bjöd de mig på middag och behandlade mig om en drottning.
Sen tog min "syster", (den misshandlade kvinnan) och jag en promenad med min vovve. Hon är så stolt över att vara vän med en hund och styrde direkt kosan till en annan grupp i samma situation och visade stolt upp sig med vovve. Jag hörde också att hon berättade att hunden är min familj och mitt barn och skulle därför betraktas och bemötas därefter
Hon är så fin i sina nya kläder @EmmaW![]()
I början använde vi mycket Google translate med varierande resultat då många är analfabeter och mitt uttal var uruselt. Sen hittade vi lite appar som man kunde prata med. Och så jättemycket kroppsspråkHärligt! Skönt att höra att det verkar funka bra för henne trots allt.
Är nyfiken, hur funkar det med språk?
Så blev detInnan efter maten blir man så slö!
Tittar på Biggest looser, trött som bara den så ska sova snart.
3 dgr kvar att jobba denna vecka, sedan ledigt i helgen
Tänkte vi skulle fira helgen på fredag med nya pringelschipsen. Någon som testat dem? (Tacochipsen)
Förresten @athena_arabians är det nån buketräff planerad inom snar framtid?
Appropå ingenting bara sådär![]()