Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Luktar ciggrök i min lägenhet, IGEN!
Konstigt för jag har aldrig ens rökt en cigg i hela mitt liv :rage:
Har du "besök"? Här luktar det piprök ibland, samt matos fast det inte rökts här sen jag flyttade in för 30 år sen och inte lagat mat sen dagen innan.

Då är alla lådor i köket tömda. Bara ett par bestick och en sked kvar. Vill bli av med mina tallrikar så jag slipper packa dom :meh:

Tufft självskydd idag. T lyckades ge mig en snyting på näsan och när jag sen låg som etta på golvet så blev jag trampad på av gruppen bakom.

Golf... :cautious: Maken spelar och sonen, jag peppar dottern att spela för att hon behöver komma ut och göra något men själv är jag helt ointresserad. Trots makens tjat om att jag borde börja, men jag kan inte uppbåda det minsta intresse. Jag skjutsar gärna barnen, jag har inga problem att sitta på golfbanan och vänta om det behövs men jag vill verkligen inte spela själv. Men det verkar som om den inställningen är helt orimlig... :meh:
Nja,orimlig vet jag inte men jag tycker det är synd att du inte vill pröva. Golf är en valdigt trevlig familjeaktivitet, social, ger motion och frisk luft och tack vare handicap systemet har man alltid en chans att vinna, även en låghandicappare kan ju ha en dålig dag.

Ta några lektioner med öppet sinne och se vart det leder. Vem vet, kanske du blir biten:love:

Nja,orimlig vet jag inte men jag tycker det är synd att du inte vill pröva. Golf är en valdigt trevlig familjeaktivitet, social, ger motion och frisk luft och tack vare handicap systemet har man alltid en chans att vinna, även en låghandicappare kan ju ha en dålig dag.

Ta några lektioner med öppet sinne och se vart det leder. Vem vet, kanske du blir biten:love:
:rofl: Är du i maskopi med maken? :D Jag har provat på, men det stora felet är nog att jag inte tycker att det är tillräckligt intressant för att försöka förbättra mig, ibland går bollen långt och rakt, ibland kort och snett och jag vill inte ens sätta mig in i varför det blir så, det känns helt enkelt ointressant. ;) Syrran spelade för många år sedan, hon tröttnade istället för att hon hade för mycket vinnarskalle, gick första hållet dåligt så flög klubborna. :angel: Vi är väldigt olika helt enkelt. :laugh: Jag skulle antagligen kunna lalla mig runt 18 hål hjälpligt, men det känns helt bortkastat. Det finns så otroligt mycket andra saker som jag verkligen tycker är roliga som jag vill hålla på med istället. ;)

Jaha. Jag gick upp, duschade, gjorde kaffe och skyndade till tunnelbanan.

... bara för att vakna upp i min egen säng och inse att jag drömt allt?! :cautious:
Så onödigt. Nu känner jag mig trött fast jag inte gjort något :grin:

Blåser kallt idag.
Snart sitta barnvakt och se hur det går,
Jag är inte så bra på att roa treåringar just nu hahaha.
Men det rör sig om några timmar så ska la överleva

:rofl: Är du i maskopi med maken? :D Jag har provat på, men det stora felet är nog att jag inte tycker att det är tillräckligt intressant för att försöka förbättra mig, ibland går bollen långt och rakt, ibland kort och snett och jag vill inte ens sätta mig in i varför det blir så, det känns helt enkelt ointressant. ;) Syrran spelade för många år sedan, hon tröttnade istället för att hon hade för mycket vinnarskalle, gick första hållet dåligt så flög klubborna. :angel: Vi är väldigt olika helt enkelt. :laugh: Jag skulle antagligen kunna lalla mig runt 18 hål hjälpligt, men det känns helt bortkastat. Det finns så otroligt mycket andra saker som jag verkligen tycker är roliga som jag vill hålla på med istället. ;)

Jag har också testat men nej. Som du säger, det finns så mycket annat roligt att sysselsätta sig med istället :up:

@Snurrfian Klart jag är i maskopi med maken:)
Skämt åsido, om du satte dig in i varför långt och rakt ibland och kort och snett ibland så tror jag att ditt intresse skulle öka. Ser du bara för dig att "hjälpligt lulla runt 18 hål" så blir det bortkastat. Du behöver lite högre ambition än så, därmed inte sagt att du skall bli nästa Annika Sörenstam men ju mer man kan, dessdo roligare blir det.

@Snurrfian Klart jag är i maskopi med maken:)
Skämt åsido, om du satte dig in i varför långt och rakt ibland och kort och snett ibland så tror jag att ditt intresse skulle öka. Ser du bara för dig att "hjälpligt lulla runt 18 hål" så blir det bortkastat. Du behöver lite högre ambition än så, därmed inte sagt att du skall bli nästa Annika Sörenstam men ju mer man kan, dessdo roligare blir det.
Hmm, jag tror du missar grundproblemet med golf. Det är mördande tråkigt att gå runt och slå på en boll :wtf:
När man kan rida?! :D

Äter quinoasallad för tredje dagen i rad. Varför ändra på en vinnande kombo? Så varmrökt lax till igår och idag :d

*halvt kl halvt @Linta*

Varenda gång någon säger (skriver) att de dricker vin föreställer jag mig att det är typ såhär:

raw
:angel::angel::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023