Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nejdå. Jag har släppt allt det där.

Dock klarar jag inte av att gå in i gympasalen på min gamla skola (försökte gå på Svettis där men det funkade inte) eller spela spel. Jag känner ett visst hanterbart obehag vare gång jag röstar för de håller till i entrén till skolan.
Jag har kommit över det mesta också. Det enda jag inte fixar är gym. Än. Min fina Gangster har lovat att hjälpa mig att komma över det med. Men det får vänta lite. Är ju trots allt några obearbetade övergrepp i grunden där.

De har faktiskt bytt röstlokal hemma för att komma från skolorna för att mobbningsoffer inte ska känna obehag vid röstningen. Det gillar jag starkt.

Jag har kommit över det mesta också. Det enda jag inte fixar är gym. Än. Min fina Gangster har lovat att hjälpa mig att komma över det med. Men det får vänta lite. Är ju trots allt några obearbetade övergrepp i grunden där.

De har faktiskt bytt röstlokal hemma för att komma från skolorna för att mobbningsoffer inte ska känna obehag vid röstningen. Det gillar jag starkt.

Bra initiativ, dock har byhåla inte något vettigt alternativ egentligen. Jag är ok med det, det är ju inte så ofta direkt :p

Bra initiativ, dock har byhåla inte något vettigt alternativ egentligen. Jag är ok med det, det är ju inte så ofta direkt :p
Min byhåla byggde ju en ny fin lokal med bla bibliotek och konsthall och lite annat konstigt i. Så centralorten röstar där iaf. Småorterna röstar i typ församlingshemmen tror jag. Eller folkets hus. Rätt smart. Iofs sant. Men det kan ju faktiskt vara ett hinder i den demokratiska processen.

Min byhåla byggde ju en ny fin lokal med bla bibliotek och konsthall och lite annat konstigt i. Så centralorten röstar där iaf. Småorterna röstar i typ församlingshemmen tror jag. Eller folkets hus. Rätt smart. Iofs sant. Men det kan ju faktiskt vara ett hinder i den demokratiska processen.
Jag röstade i matsalen...

Jag borde inte ens dricka alkohol såatteh... :angel::D

Jag är trött men om jag somnar nu kommer jag vakna mitt i natten :(
Inte jag heller och jag är på sånt partyhumör. Men va faan jg kan ha precis lika kul nykter :p

Jag lyssnar på såå bra musik och dansar rumpan av mig. Gangstern bara garvar hehe

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023