Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast folk tror ju att alla som inte jobbar kontorstider typ slappar sig genom livet. Lite så verkar det ju helt klart :meh:
Ja, och inte redogör i detalj vad man pysslar med alla tider på dygnet. Det finns dock vissa av oss, mig inräknad, som har eller har haft sådan sysselsättning som är sekretessbelagd på livstid och tjänstgör på udda tider med vissa projekt. När man nämner att "det kan jag inte berätta" så får man heta mytoman. :meh:

Ok jag har testat migrän piller men det har alldrig hjälpt mot min migrän som jag fick av min sömnapne men så fick jag naproxen och det hjälpte inte heller så blandade jag en naproxen och en alvedon det fungerade perfekt !

Jag tror att min huvudvärk kommer från nacken.

Ska ringa min kiropraktor imorgon och be om en tidigare tid än den jag har.

Har rusat runt i butiker för att sistaminuten-shoppa kläder jag inte är för fet för. Vi åker till Spanien imorgon. Och ridkläder eller garderob bestående av kläder för min gamlavikt är vad som fanns.
Har också köpt en hög kläder år sambon.

Och tyvärr: Lämnat min hund hos min pappa. Åh, vad det skär i hjärtat!
Vet inte hur jag ska kunna sova. Så himla mesigt!

Tycker inte om att ha folk hemma, jag kan inte slappna av då och blir stressad.

Jag kan träffa folk på stan men bjuder nästan aldrig hem någon. Ja förutom särbon då :D
Men mig tordes du ju släppa in, jag som ju är jättefarlig. :devil:
Förresten är det snart dags att våldgästa dig. ;) :D

Fast folk tror ju att alla som inte jobbar kontorstider typ slappar sig genom livet. Lite så verkar det ju helt klart :meh:

Jag saknar inte att jobba på andra tider än kontorstid. Eller jo några dagar i veckan saknar jag sovmornar men å andra sidan vet jag alltid om att jag är ledig mellan 16 och 7 varje vardag!

När vi drev turridning och ridskola ansåg folk att jag hade det bästa jobbet man kunde ha.... joråmensåatt hästarna behöver mat, vatten och mycket varje dag oavsett hur sjuk man är och dessutom ska dom ha det 365 dagar om året :eek:

Och första målet serverades kl 6 och sista kl 22.

Jag fattar inte att folk är så intresserade av hur andra tjänar sitt uppehälle :meh:
Man umgås väl inte med folk och ba "kan du maila över ditt cv"
:meh::meh:
Jo serru, man måste ju veta ALLT och lite till. ;)

Ärligt, jag fattar inte heller grejen med att få reda på folks skonummer, kragnummer och skåpnummer på jobbet. Vissa av oss har känsliga jobb, thatś it liksom, och vill man inte säga nåt eller KAN säga nåt så är man en udda typ.

Jag tror att min huvudvärk kommer från nacken.

Ska ringa min kiropraktor imorgon och be om en tidigare tid än den jag har.
Det gör min nacke åxo men av andra skäl än muskelpänningar Så gå till din kiro och få det tillknäckt så släpper det kanske .Finns inger värre än huvudvärk !Lider med dig jag blir nästan alltid sängliggandes vid huvudvärk !

En bekant var dansare på operan. Hen träffade ofta på folk som bara "men så skönt att vara ledig hela dagen och ha föreställning några kvällar i veckan"!
Dessa personer hade så att säga INTE koll nej.

(Tror ingen ens kan föreställa sig nivån på HUR hårt en professionell balettdansare tränar och hur mkt de uppoffrar)

Det gör min nacke åxo men av andra skäl än muskelpänningar Så gå till din kiro och få det tillknäckt så släpper det kanske .Finns inger värre än huvudvärk !Lider med dig jag blir nästan alltid sängliggandes vid huvudvärk !

Det här är nerver i kläm. Inga muskelspänningar :crazy:

Jag biter ihop och jobbar med huvudvärken. Kan inte sova bort en heltidstjänst. Hade jag haft en fast tjänst hade jag stannat hemma men just nu går det inte.

bor i min stads motsvarighet till Göteborgs Kortedala/Bergsjön. Ett område med blandat bostadsrätter och hyreshus. Jag gillar min lägenhet och vår uppgång är bara gamla tanter som bott i huset i 20 år, men själva området är inte så roligt tyvärr. Well, planerar att flytta så fort ekonomin tillåter.
Men uff, förstår att du är sugen på att flytta då ja. Visst finns det trevliga uppgångar i Kortedala/Bergsjön också men som helhet är de ju kanske inte de bästa/trevligaste ställena. Jag tänker blåvägra Kortedala totalt i framtiden nu. Av förklarliga skäl antar jag... Förstår att du vill flytta nör ekonomin tillåter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023