Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
@mooi Inget större fel på Bergsjön, lugnaste stället i stan jag bott i men jag hade bra hus med lugna grannar, dock var jag inte hellre ute i onödan sena kvällar om jag inte kom från jobbet mitt i natten men det var bara att gå, oftast genade jag genom en mindre skogsdunge men det fick jag sluta med efter lite skäll av grannar som sett mig :o
Nu bor jag i ett lugnt område och fått ringa polisen 2 gånger på mindre än 24 timmar, det var dock ett inbrottsförsök och ett olovligt intrång/ försök till stöld? (gissar jag på helt utan information/kunskap)

Varning: och en vacker dag ses vi med @MacGyver hoppas jag, ska bara se om jag får ihop tiden när jag är hemma runt dina trakter. ( det är inte frågan om om utan frågan om när :p)
Ja det måste vi verkligen göra, förresten så passerar jag ditt föräldrahem på Torsdag på väg mot E-tuna efter ett lass kravallstaket jag ska hämta upp till "Pest-i-Flen." :D

Jo serru, man måste ju veta ALLT och lite till. ;)

Ärligt, jag fattar inte heller grejen med att få reda på folks skonummer, kragnummer och skåpnummer på jobbet. Vissa av oss har känsliga jobb, thatś it liksom, och vill man inte säga nåt eller KAN säga nåt så är man en udda typ.

Jag med har ett sådant hemligt jobb i bland, tex får jag inte säga till någon att jag ska lasta Elgiganten i morgon kl 10 och åka färjan från Göteborg kl 16 med hemelektronik och vitvarer värda drygt 3 mille i lasten ...

Senast ändrad:
Jag med har ett sådant hemligt jobb i bland, tex foå jag inte säga till någon att jag ska lasta Elgiganten i morgon kl 10 och åka färjan från Göteborg kl 16 med hemelektronik och vitvarer värda drygt 3 mille i lasten ...
Dom som kör åt Systembolaget m.fl. är det ju likadant med men jag får tex. inte ens säga i efterhand var jag varit eller vad jag gjort där eller vem jag träffat då det är "lite" småkänsligt. Sånt kan vissa inte ta och då antingen förlöjligar dom eller blir sura.

Jag med har ett sådant hemligt jobb i bland, tex foå jag inte säga till någon att jag ska lasta Elgiganten i morgon kl 10 och åka färjan från Göteborg kl 16 med hemelektronik och vitvarer värda drygt 3 mille i lasten ...
Men vafalls..
Kan du inte "tappa" en dator här då ;)
Haha
Skämt åsido.
Hemliga jobb har jag väl inte haft mer än att jag jobbat inom vård och skola.
Men jag fick höra det ofta att jag kund städa tvätta och laga mat eftersom jag ändå var hemma (jobbade 75% pluggade 100% och hade småbarn.)
Avskyr såna människor

Ligger och lyssnar på fågellivet genom öppet sovrumsfönster. Det låter som vi är i en djungel tack vare fågelsjön här.
Underbart!

Väldigt tomt utan hund..
Sambon som eg bör jobba(på tal om ledigt hela kvällarna om man kiropraktar lite på dagtid då och då.. Hello pappersjobb..) undrade om jag var ledsen och behövde nattas. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

• Rakt fullcheek bett