Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är vi 2 stycken.

Jag somnar inte trots att jag tagit en tablett :rage:
Själv får jag nog inte sova på ett bra tag... Behöver egentligen äta kvällsmat också, men vet inte om jag "hinner". Måste fixa examensarbetet.... Och helst skulle jag behöva sy ett par pannband åt mamma som hon ska ge bort till en väninnas barn... Och packa inför skåneresan, tåget går 08.30 imorgon... :crazy:

Blir alltid lika nervös när katten går ut nuförtiden. Igår kväll kom han med två möss. I förmiddags hann han bara vara ute 15 minuter innan han kom in med en ungråtta...

Själv får jag nog inte sova på ett bra tag... Behöver egentligen äta kvällsmat också, men vet inte om jag "hinner". Måste fixa examensarbetet.... Och helst skulle jag behöva sy ett par pannband åt mamma som hon ska ge bort till en väninnas barn... Och packa inför skåneresan, tåget går 08.30 imorgon... :crazy:

Du hinner, du måste först och främst ÄTA!

Sedan skippar du pannbanden!

Du hinner, du måste först och främst ÄTA!

Sedan skippar du pannbanden!
Haha jaa jag vet, det där med prioriteringar är inte min starka sida! Jag har iaf hunnit skicka nyhetsbrev, "laga" hemsidan, lägga ut 5 nya produkter, gjort ett inlägg för företaget på fb och fyllt ut rapporten med 1 sida till nästan. Framsteg :D Tur jag kan sova på tåget haha!:rofl: Men pannbanden får jag skippa idag, mamma ska gå och sova nu så vill inte störa henne :)

Har tvättat håret och tagit fram typ sju olika outfits till imorgon. T ska få välja :p Jag ska sätta mig på trädäcket och spela yatzy. Behöver kyla ner mig lite.

Jag brukade älska berg- och dalbanor, åkte gärna tills jag ramlade ihop. Sedan fyllde jag typ 18 och blev höjdrädd :meh::wtf:

Jag tycker att @Trott är lite tokig, äter inte, pluggar, jobbar, flyttar och har så full snurr så man tror det är en berg och dalbana vet jag, dock är Trotts mor förståndig som ser till att sova så pannbanden får vänta.
Var rädd om dig vet jag.
@Trott är dock väldigt rar så detta skrivs med ett leende och omtanke :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 224
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka