Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I ett svagt ögonblick lovade jag köra min kusin till hans arbete imorgon. KLOCKAN 7;30!? :banghead:
Är för övrigt på ett helvetiskt humör då jag snart ska tvingas möta ett rövhål till läkare och det är "svårt att skaffa ny p.g.a. läkarbrist och p.g.a. folk bytt bort honom för en annan". Att ta med någon hjälper inte för då jävlar brer han på och blir trevlig.. :devil:
Fy sjutton alltså :/
Hoppas det löser sig.
Vc borde ju fatta att det kanske är läge att inte använda honom

Det är ett evigt tjat på henne och min sjukgymnast hela tiden .Förut så var hon riktigt hårdhänt och knäckte allt som fanns .Känndes nästan som huvudet skulle trilla av då hon knäckte och lika länden .Kunde knappt sitte på tre dagar en gång jag varit dit .Men nu är det bara skön massage !

Är väldigt nöjd mad dagens jobb ! Kraftstationen står kvar fast jag kände lite vibbrationer i golvet då jag skjöt av salvorna fast å andra sidan stod jag bara 5 meter från salvorna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 195
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 298
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka