athena_arabians
Trådstartare
@Inglorion: Givetvis inte gilla på tillståndsstrulet men toppen att du kan starta eleven på ett annat projekt 
Men vansinnesbyråkrati suger verkligen
Men vansinnesbyråkrati suger verkligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag letade kåpsläp för flera år sen och hittade ett på Blocket som såg bra ut, när jag kom och skulle hämta det så visade det sig att killen plåtat den hela sidan, den andra sidan som han inte plåtat hade nån dragit en yxa igenom på flera ställen samt taket men det nämnde han inte i annonsen. När jag frågade varför han inte nämnt det sa han bara "men det är ju bara att popnita en plåt över eller ta bort kåpan helt och förresten var den inte trasig förra veckan". Nähä sa jag, "och oxid på aluminiumplåt bildas inte heller på en vecka eller ens ett år så du har ljugit hela vägen, hade jag velat ha ett släp utan kåpa så hade jag inte ringt på ett kåpsläp." Killen var en äkta lodis verkade det som.Har tittat på en onlineauktion med verkstadsgrejor. Hittade en släpvagn som såg lovande ut men tydligen har fd ägaren struntat i att betala för den så regnr kom upp som en Toyota VersoDvs den är inte värd besväret även om den blir billig.
Någon som har en billig släpvagn att sälja?![]()
Surt! Kanske finns någon annanstans i närheten?Snopet.
Skulle ha nät till kaninburen, kollade lagerstatus och åkte, väl framme - inga nät![]()
Kan lösa det utan just det nätetSurt! Kanske finns någon annanstans i närheten?
Det är tungt att gå upp idag. Känner mig helt slut i kroppen![]()
Med tanke på vad du brukar handla så kollade dom säkert för att dom blev imponerade av allt nyttigt du köpteJag hatar att vara fet och handla mat. Oavsett vad man handlar så glor folk ögonen ur sigokej idag säkert lite extra efterson jag hade mina träningskläder på mig.