Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ganska nyligen kommit till jobbet. Jag började nytt jobb för en vecka sedan. Men jag har mest en jobbig känsla. Hur ska jag kunna motivera mig själv till att arbeta ihop med (och gärna vara trevlig) mot en kollega som jag verkligen inte gillar? Vi studerade ihop och jag hade svårt för henne redan då... och hon har tyvärr inte förbättrats. Hon ska bara vara här över sommaren, men från nästa vecka kommer hon vara min närmsta kollega, då resterande med mina arbetsuppgifter slutar eller går på föräldraledighet. Vill inte. Var inte alls såhär det var tänkt att det skulle kännas att byta jobb ju :(.

Har tittat på en onlineauktion med verkstadsgrejor. Hittade en släpvagn som såg lovande ut men tydligen har fd ägaren struntat i att betala för den så regnr kom upp som en Toyota Verso O_o Dvs den är inte värd besväret även om den blir billig.

Någon som har en billig släpvagn att sälja? :D

Har tittat på en onlineauktion med verkstadsgrejor. Hittade en släpvagn som såg lovande ut men tydligen har fd ägaren struntat i att betala för den så regnr kom upp som en Toyota Verso O_o Dvs den är inte värd besväret även om den blir billig.

Någon som har en billig släpvagn att sälja? :D
Jag letade kåpsläp för flera år sen och hittade ett på Blocket som såg bra ut, när jag kom och skulle hämta det så visade det sig att killen plåtat den hela sidan, den andra sidan som han inte plåtat hade nån dragit en yxa igenom på flera ställen samt taket men det nämnde han inte i annonsen. När jag frågade varför han inte nämnt det sa han bara "men det är ju bara att popnita en plåt över eller ta bort kåpan helt och förresten var den inte trasig förra veckan". Nähä sa jag, "och oxid på aluminiumplåt bildas inte heller på en vecka eller ens ett år så du har ljugit hela vägen, hade jag velat ha ett släp utan kåpa så hade jag inte ringt på ett kåpsläp." Killen var en äkta lodis verkade det som.

@MacGyver: Så, du känner ingen med släp till salu? :D

Särbon hittade ett som var gammalt men ändå riktigt fint för 1500kr i Borlänge för en vecka sedan. Givetvis hade någon annan ringt först, skitsurt.

Inte till salu men jag känner många som har släp av alla varianter samt lastbilar så numera lånar jag deras istället för omvänt. :D

Jag hatar att vara fet och handla mat. Oavsett vad man handlar så glor folk ögonen ur sig :arghh: okej idag säkert lite extra efterson jag hade mina träningskläder på mig.

Bokat veterinärtid för älskade katten. Misstänker uvi. Men det gör ont i hjärtat. Hon är 16 år och är det något allvarligare tänker jag inte utsätts henne för värst mycket behandling. :cry:

Konstaterar att det är guld värt att maken och hans kusiner tog en sjukvårdsförsäkring med möjlighet till behandling privat. På VC kunde de kanske skaka fram en läkartid inom tre månader för att ens skicka en remiss för gastroskopi, dvs i värsta fall skulle det kunna ta 6 mån innan han fick en gastroskopi. Ringde via försäkringsbolaget, "kan du komma imorgon och göra gastroskopin?" Vilket han inte kunde så han fick tid på måndag morgon.

Vill skjuta mig. Har käkat under 1200 kcal per dag denna vecka och HAR GÅTT UPP 0,5 kilo :banghead::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 217
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 299
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka