Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt och läste ikapp de två sorgligaste men ändå kärleksfyllda aktuella trådarna på buke och ville nästan gråta - av glädje över såna fina människor :love::love::love: Buke känns nästan som världens bästa kvinnocenter fyllt med såna underbara människor som jag beundrar :heart

@hallonsaft du är för gullig du :love:
@RedHyuuga de 2 senaste åren har jag åkt till Liseberg själv :) Det är både skönt och tråkigt på samma gång. Skönt för man får bestämma allt själv, från hur många gånger man åker en attraktion, vilka man ska åka, när man ska äta, var man ska äta, när man vill vila, när man vill gå hem. Och tråkigt just för att man inte har sällskap :) Men jag har lärt mig att vara bekväm i mitt eget sällskap, annars hade jag nog inte klarat av att åka dit själv, eller gå på bio själv för den delen! Varför ska man låta bli en massa saker bara för att man väntar på att någon annan ska göra en sällskap har jag kommit till insikt i :)
Sant, men jag tycker det är roligare att dela upplevelsen med någon. Gärna någon man tycker om också. :)

@RedHyuuga du kan nog slippa åka ensam men mutorna är dyra ;)
Åkte uppskjutet p.g.a utmaning till en kompis som är fegare än mig (hur tänkte jag? dumt men bara bita ihop) och ingen backade men vi var extremt rörande överens om att en gång är godkänt och behöver inte testas igen :yuck:
Hahaha, jo det är väl sant. Jag åker det mesta men har liiite höjdakräck, dock inget jag tänker på när jag åker bergodalbanorna. På ett sätt skulle jag vilja åka atmosfear men vågar inte, sen fick jag höra att höjdskräcken är värre och den har jag åkt.. Hmmm.
Likaså har jag åkt Uppsvinget också.

Hmm, är lite fundersam. Det är den 25:e idag och jag har inte fått min lön än. :eek:
Den har alltid kommit den 25:e och fått lönespecen i mailen samma dag. Kollade mailen, inte ens lönespecen hade jag fått. Ska fråga vad som hänt. Jag behöver betala mina räkningar. :nailbiting:

Hahaha, jo det är väl sant. Jag åker det mesta men har liiite höjdakräck, dock inget jag tänker på när jag åker bergodalbanorna. På ett sätt skulle jag vilja åka atmosfear men vågar inte, sen fick jag höra att höjdskräcken är värre och den har jag åkt.. Hmmm.
Likaså har jag åkt Uppsvinget också.
Då är du inte sugen på Mechanica eller den nya som kom i år? :p

Hmm, är lite fundersam. Det är den 25:e idag och jag har inte fått min lön än. :eek:
Den har alltid kommit den 25:e och fått lönespecen i mailen samma dag. Kollade mailen, inte ens lönespecen hade jag fått. Ska fråga vad som hänt. Jag behöver betala mina räkningar. :nailbiting:
Jag har varit med om att det kommit efter 14.00 någon gång.

Blir visst "bara" 30 min attack idag, inte mycket till träning inte... Även om det är helt sjukt jobbigt :p
Missade passet nu, och tränade inget igår :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 223
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 299
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka