Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon skulle antagligen ganska snabbt komma på att det är så! :D Snurrfian har hon koll på eftersom de har fått låna den mejladressen ibland när de behövde skapa konton på spelsajter och jag vill ha koll. :D Och galen wachtel skulle nog hennes kompis fatta direkt, hon tjöt av skratt igår när han bestämde sig för att tvätta hennes tår, väldigt noga... :rofl:

Jamen perfekt, då vet Bukefalisterna i Västerås vad de ska fråga så de handlar från rätt gäng :D

Det är svalt ute nu, lite lätt duggregn och jag har lyckats sova som en stock hela natten :bow:
Katten trillade ut ur ett fönster i går kväll men klarade sig utan skador och vovvan som åt benflisor som hon hittade i går mår fortfarande bra så det ser lovande ut.
Jag vet dock inte riktigt hur jag själv mår i dag men intar kaffe och funderar på vad jag ska ge mig själv i födelsedagspresent i år O_o

Avslutning för en av grupperna. Lite sorgligt, men lite skoj också att de går vidare. Ska boka vacciantioner för djuren. Ska fixa med morgondagens uppgifter. Ska boka biljetter till hufvudstaden. Ska ditten och datten. Datorbundet hela förmiddagen.

Grått och småregnigt, måste till ICA ett ärende men vill inte gå ut. Nu skall jag avsluta min frukost med en extra kaffekopp medan jag klär mig.

Have a nice day!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 108
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 298
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka