Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 135
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis kommit in från en ridtur i skymningen med grannen :love: Hon skickade ett mess och frågade om vi skulle ut kvart i tio. Jag satt i morgonrock, nyduschad, och åt jordgubbar. Tänkte först säga nej men vad fan, både jag och hästen behöver röra på oss!
Vi såg ett gäng vildsvin och även om Annie blev stressad vart jag mycket imponerad över att hon lyssnar så bra på mig trots att hon helst bara vill springa :heart

Nu ska jag äta klart mina jordgubbar och sen krypa i säng :)

Bäddat ner mig på jobbet för ännu en journatt. Förhoppningsvis får jag sova några timmar. Tre dagar kvar att jobba. Har varit en superintensiv jobbhelg så det börjar kännas i både knopp och kropp.

Lyssnar på musik, borde sova och försöker ignorera att något swishar förbi i hallen hela tiden och att det är något som ger en skugga på garderoben bredvid mig :nailbiting: Ändå är det lugnt här nu jämfört med i natt, dunkade i sovrumstaket hela natten, lät i köket, lät i hallen, när jag gick upp för att se till barnen lät det en massa här nere osv. Folk tjatar på mig att söka till Det okända eller något så de törs hälsa på här igen. :crazy: Har skrivit till ett av deras medium (Pierre) och mer eller mindre bönat och bett om hjälp :angel:
Hade några av kidsens teckningar på ett bord i hallen, på dem låg ett par handskar, på dem en påse. Jag satt i soffan, barn och katt sov på övervåningen, såg något fladdra till ut mot hallen och sedan rasslade det till. När jag kom dit låg teckningarna på golvet, handskarna och påsen låg kvar på bordet.

sytt två väskor nu på kvällskvisten. Nu protesterar rygg och axlar som fan :( när jag får pengar nästa gång måste jag boka in mig hos naprapat... ligger en stund på spikmattan få se om det hjälper nått.

Lyssnar på musik, borde sova och försöker ignorera att något swishar förbi i hallen hela tiden och att det är något som ger en skugga på garderoben bredvid mig :nailbiting: Ändå är det lugnt här nu jämfört med i natt, dunkade i sovrumstaket hela natten, lät i köket, lät i hallen, när jag gick upp för att se till barnen lät det en massa här nere osv. Folk tjatar på mig att söka till Det okända eller något så de törs hälsa på här igen. :crazy: Har skrivit till ett av deras medium (Pierre) och mer eller mindre bönat och bett om hjälp :angel:
Hade några av kidsens teckningar på ett bord i hallen, på dem låg ett par handskar, på dem en påse. Jag satt i soffan, barn och katt sov på övervåningen, såg något fladdra till ut mot hallen och sedan rasslade det till. När jag kom dit låg teckningarna på golvet, handskarna och påsen låg kvar på bordet.

Men hualigan :crazy: Jäklar vad creepy.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka