Tur för Leon att vi inte bor i Nederländerna.Jag var just in och kollade på Lightningmaps.org och JÄKLAR vad Frankrike och en del av Tyskland får smällar!
Kvavt här men inga smällar just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur för Leon att vi inte bor i Nederländerna.Jag var just in och kollade på Lightningmaps.org och JÄKLAR vad Frankrike och en del av Tyskland får smällar!
Kvavt här men inga smällar just nu
Strax dags för att ta blodtryck igen. Blodtryck och puls varje timme. Känner mig hellöjlig.
Fullt frisk och tar upp så mycket vård.
Jaa! (önskar att så vore fallet...Ja @tanten kan låtsas att hon är på SPA o blir ompysslad.
Fattar dock inte. Har varit en vecka i Israel (innan det i år även i Mexico, Karibien och Grekland.... och går ut en stund i parken här hemma och BRÄNNER MIG!? Hur är det möjligt??![]()
Vasaparken kanske försöker hämnas för att du övergav den?![]()
Jag vill också ha regn! Nu knastrar det under fötterna när jag går i hagarna.
Du får köra SPF 50+ och stor solhatt nästa gångJa nåt verkar onekligen i görningen???
Tror att det kommer lägga sig, bara jävligt tur att jag gick hem i tid liksom..
Strax dags för att ta blodtryck igen. Blodtryck och puls varje timme. Känner mig hellöjlig.
Fullt frisk och tar upp så mycket vård.
äter tacorester sen igår och kollar på extrema samlare. Helt sjukt hur illa det kan gå. En tant hade typ 1.5 TON bajs i huset...![]()
Tro mig jag tänkte den tanken medFräscht program att käka middag till![]()
![]()