Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 148
Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar bli jobbigt att ha med mig en arbetskompis så fort jag ska till vårat förråd.

Hoppas skiten reds ut snart så jag får Vet hur dom tänker hantera allt :(

Just nu vet jag ingeting om hur framtiden ser ut men jag vet iallafall att jag inte vill stanna kvar ifall även kukaset arbetar kvar.

Börjar bli jobbigt att ha med mig en arbetskompis så fort jag ska till vårat förråd.

Hoppas skiten reds ut snart så jag får Vet hur dom tänker hantera allt :(

Just nu vet jag ingeting om hur framtiden ser ut men jag vet iallafall att jag inte vill stanna kvar ifall även kukaset arbetar kvar.
Helt förståeligt.
Vore ju katastrof om han fick jobba kvar

Jag har tråååååkigt :arghh:

Det var visst en större apparat än jag begrep detta med biopsin. Fasta, ettusentre informationer inkl erbjudande att titta i en pärm med foton på vad de skulle göra. Jag avböjde. herregud, lokalbedövning, sprittvätt, ultraljud och biopsi - hur komplicerat kan det vara. Och frågorna - till och med huruvida jag är religiös!
Fick inte ens resa mig från britsen efteråt utan fick rulla över till sängen de körde dit mig i.

Ingen mat förrän 60 minuter efter biopsin. Läkaren skruvade korken av en drickyoghurt vid fotändan av sängen och jag fräste i. Fräckt, när jag varit fastande i 7 timmar. Jag blir folkilsk utan mat....
Nu strikt sängläge i fyra timmar. En timme kvar. Längtar efter toabesök och vill hem.

Först efter rond imorgon släpper de mig. Morr.

Småmullrar fortfarande lite på avstånd här. Kaninen sitter i uteburen i godan ro, obekymrad över vädret. Jag och hundarna slöar inne i soffan.

Åska? Regn? :confused: Vad e det?
Här gassar solen för fullt och jag svär över svetten som fått mina lår att gnida sig något djävulskt mot varandra, som om de vore gjorda av sandpapper :rage:
Snart hemma tackolov.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Signatur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka