Väntar på mitt gröna te ska bli klart. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som om hen är släkt med min mans nuvarande kollega...Särbon var klart oglad när han åkte i morse.
Kom till slut. Bara nästan 1 timme och vid det laget var jag i upplösningstillstånd![]()
Stängt in tuttarna i vadderad BH och sportBH. Det trasiga revbenet gnäller högljutt men det får foga sig, ska jag kunna rida måste det vara stabilt![]()
I särbons fall rörde det sig om ca 4 hMen deras chef vet om det hela
inte pga särbon kan jag tillägga. Kollegan hade själv ringt till chefen (så sent att han borde varit på plats) och frågat om han skulle ta med sig material. Chefen i sin tur ringde särbon och undrade vad som pågick
![]()
Gräsklippar! Tankade den ,körde 2 vändor a 10m sen sten dog den och vill inte starta igen.
![]()
Det känns snarare som tvärt om,om jag ger den ett tryck på choken så startar den o sen dör den igen.Fått för mycket bränsle?
Det känns snarare som tvärt om,om jag ger den ett tryck på choken så startar den o sen dör den igen.
Grattis på dagen!Nu ska jag ta en liten power nap på soffan, Robban dammsuger kattsand på toa så jag kan vila![]()
Har verkligen ingen lust, men känner att jag måste träna. Imorgon blir det ingenting eftersom vi bilar upp till Västerbotten då.![]()
Flarken. Robertsfors kommun, mitt emellan Umeå och Skellefteå.Vart i Västerbotten?![]()