Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MJLee Nej men himmel, risk för glassmissbruk, törs du erkänna sånt?![]()
Tror du jag kan reklamera min döda kaktus med @ainasoja? tror inte ens den fick för mycket vatten den bara såg ut som skrutt utan anledning![]()
@MJLee Choklad, glass, bikarbonat och ättikssprit är universalmedel och bör alltid finns hemma och kan inte på något sätt bringa dåligt samvete *slår klubban i bordet, beslutat!*
Nja. Hade nog kört på en make over istället.
Hmm, ättiksprit tror jag, jag har. Glass i lass, bikarbonat ej, choklad kan jag inte ha hemma för då blir den uppäten direkt!
PS. Säg till om/när du kommer genom Bollnäs, middagsinbjudan gäller tillsvidare!![]()
Sov gott och kom ihåg: du är för gammal för golvetGodnatt buke! Nu ska jag sova. Så galet trött att jag känner för att lägga mig på golvet nedanför stolen istället för att gå någon meter till sängen. Måste dessutom via badrummet för att borsta tänderna. Jag vill ha helg och det är bara tisdag idag...
Bara att reklamera![]()
Ättiksprit är bra brukar diska min snarkmaskin i det och den blir ren på nolltid !Vad använder man bikarbonat till ?@MJLee Choklad, glass, bikarbonat och ättikssprit är universalmedel och bör alltid finns hemma och kan inte på något sätt bringa dåligt samvete *slår klubban i bordet, beslutat!*
Tipsar om bikarbonat mot hostan.
1 krm i ett glas vatten
Det enda som funkade mot min hosta när jag hade lunginflammation.
Japp hon verkar ha koll på läget !@skerper sen med google hittar man typ en hög andra användningsområden som kanske är mer eller mindre bra?! men jag förlitar mig i alla fall på ainasojas omdöme.