Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilla kissen tycker jag är orättvis, jag får ha långa naglar men inte hon.
Fortsättning kloklippning en annan dag, nu är det onda ögat mot tanten de lux :devil:
/hallonsaft kvalificerad djurplågare :angel:

Dags för rast. Och så ännu en vända i telefonen med 112, denna gång för att ge adress då en av de boende ringt då frun är dålig...

Åt en kvällsmacka ganska nyss, som smakade konstigt men inte illa eller dåligt så började fundera vad som var fel egentligen?

Grov macka (tagen ur frysen idag så inget fel på den och ätit av samma limpa innan utan något avvikande), bregott och ost så långt allt väl.
Hmm var det för lite socker i mitt te? nej inte det heller, precis som det brukar.
Väldigt mysko fenomen.
Stackars hjärnkontoret gick på högvarv så lamellerna slirade.
Tittade på klockan och insåg att det inte var en kvällsmacka ju utan en nattmacka som jag knaprat i mig :o
Dags att sova med andra ord, god natt alla.

Nördar in mig på min telefon och hittar massor med nya finesser :D

Vovvan är nybadad och jag känner mig så tacksam för att jag har så fina hyresvärdar. Mannen där är verkligen en sån där fantastisk människa som alltid får en att må bättre även om man bara småpratar lite om allt mellan himmel och jord. :bow:
Har du hittat ett nytt boende (för det var väl du som hade sånt strul med hyrestanten?)?

Tora som inte alltid hänger med i svängarna :o

Helt slut. Stressat som fan ikväll. Grovstädat två badrum som tog typ 2 timmar, och städat kontoret som tog nästan en timme. Dessutom fick jag hjälp så hade jag inte fått det hade det blivit jobbigt :(

Vaken sen 4.30.
Fixat frukost och lunch till sambon. Ätit två knäckemackor (en 4.30 och en nu). Kissat hundarna.

Mår illa :crazy: så jag tar och sover en stund till. På agendan idag är lämna tillbaka lite saker sambo köpte på Hööks och handla hem lite mat.

Och sushi till mig :d

Jag är shoppingsugen! :arghh: Givetvis då nätshopping, inte gå i några sabla affärer där det är en massa folk i vägen :cautious: :D

Nåja, jag ska hålla mig för jag bjuder på auktioner på eBay och vinner jag dem kommer jag att ha BH:ar från mitt favoritmärke ett bra tag :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
660
· Visningar
19 611
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka