Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men döööh, så det är därför jag har mått skrutt? Jag har blivit lite förkyld. Inte okej. Alls. *sätter upp ingefära på att köpa-listan*
Ja det var jag som råkade ut för den galna tantenHar du hittat ett nytt boende (för det var väl du som hade sånt strul med hyrestanten?)?
Tora som inte alltid hänger med i svängarna![]()
Gurkmeja är fantastiskt men jag tänker inte ha ner det i mitt genomvidriga te. Eller, blir det bättre då kanske? Hmmmm... tål att tänkas på en stund.Köp gurkmeja också!Och krya på dig snabbt
![]()
Gurkmeja är fantastiskt men jag tänker inte ha ner det i mitt genomvidriga te. Eller, blir det bättre då kanske? Hmmmm... tål att tänkas på en stund.Och tack
Planerna för idag ser ut som igår. Jobb till 17.00 följt av stallet och slappande i soffan. Inget revolutionerande öht.
Same procedure as yesterday![]()
Mitt förkylningste är färsk ingefära, vitlök och honung. Smakar som sagt genomvidrigt men det är väldigt effektivt. Det är vitlöken som förstör det annars hade det varit riktigt gott tror jag.Vi gör förkylningste på färsk ingefära och och färsk gurkmeja om vi får tag på det, annars pulver, med citron och honung. Det smakar helt ok.
Särbon har i en liten slatt whisky om det är på kvällen och då blir det faktiskt riktigt gott![]()
Vi ska åka och plocka jordgubbar idag!
Mitt förkylningste är färsk ingefära, vitlök och honung. Smakar som sagt genomvidrigt men det är väldigt effektivt. Det är vitlöken som förstör det annars hade det varit riktigt gott tror jag.![]()
Ulva har stängt tror jag. De kallar det för mellansäsong eller nåt. Öppnar senare i sommar igen.Vi ska åka och plocka jordgubbar idag!