R
Reykjavik
Räknas Irish Coffee som godis nuförtiden?Flytande?![]()
Det är socker i den, tror jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räknas Irish Coffee som godis nuförtiden?Flytande?![]()
Räknas Irish Coffee som godis nuförtiden?
Det är socker i den, tror jag?![]()
Jag vetSenast en människa drabbades i Sverige var 1965 men det finns fier utbrott på kor sedan dess![]()
Då kanske psykologen får en hjärtattack eller vill lägga in mig![]()
Världens bästa vårdcentralSnart har vi en hel vårdcentral här i tråden![]()
Får man inte dricka alkohol får man dricka kaffeTål man kaffe är det godis och ja, det är socker i den![]()
Flytande?![]()
Barnens brutala ärlighetHon muttrade bara något i stil med "jaha, jaså". Hon som trodde att hon skulle få nåt fint svar tillbaka från sitt barn![]()
Procrastinating is obviously my middle name. Bumpo för guds skull börja röj där hyllan ska stå!!!
Någon som vill ge mig en välbehövlig spark så jag kommer igång?
Barnens brutala ärlighet![]()
Jag köpte min prenumeration på Black Friday så jag betalar 225 kr mån för hela cc. Känns egentligen lite kasst för jag använder bara Photoshop men menNumera har dom bara prenumerationerStudentpriset för alla hela Creative Cloud är 176/mån. Priset för fotografpaketet är 107/mån. Jag hade mycket hellre haft möjligheten att köpa ett paket för en fast summa och nöjt mig med att ha den utgåvan, än att betala månadsvis för något jag inte får ha kvar sen när jag avslutar min prenumeration (även om det innebär att jag alltid får nyaste programvaran under tiden prenumerationen pågår).
Det går säkert att kontakta dom för att uppgradera, men frågan är om det är värt den slant det ändå blir. Får helt enkelt ladda ner testversionen och hoppas att jag lär mig fort nog för att ta ett beslutSurt nog ligger vanliga priset för hela CC på över 500 spänn/mån, så när jag inte är student längre kommer det mest troligt inte kännas värt det
![]()
Då får jag tipsa om fotografpaketet den dag prenumerationen går utJag köpte min prenumeration på Black Friday så jag betalar 225 kr mån för hela cc. Känns egentligen lite kasst för jag använder bara Photoshop men men
kl
Jag sov fram till 16.20 idag, så en halvtimme längre än vanligt men var helt slut efter nattens jobb.
Japp får kolla på detDå får jag tipsa om fotografpaketet den dag prenumerationen går ut![]()
Absolut.Kan man helt plötsligt som 20+ drabbas av både mensvärk och pms?