Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
Min inredningsstil a la bombat horhus :D

...eller också...trivsamt.
Baserat på erfarenheten att normalt brukar jag ta slut energimässigt när det lite lätt kaos i hus jag besöker men jag gjorde aldrig det hemma hos dig. O det...är ett gott betyg. ;)

Kan man helt plötsligt som 20+ drabbas av både mensvärk och pms?

Personlig erfarenhet säger att mensen o cykeln mest ändrar sig hela tiden.

Ok nån teknisk person som vet om man kan spara ner ett filmklipp som ngn skickat till en på instagram? Alltså direktskickat liksom?
Ping: @Reykjavik ?? ;)

Oops... jag råkade visst handla ett Redouté-tryck på eBay :o

$_57.JPG

:love: Nu MÅSTE en av mina nya rosor vara en York&Lancaster!

Nån som vet hur länge bären till saft ska koka?

Tills man anser att de släppt tillräckligt med saft (är ordentligt mosiga). Är de mogna till övermogna går det snabbare. Det är därför man antingen fryser eller låter dem vara ute tills det varit några frostnätter när det gäller rönnbär, de släpper saften lättare då.

Ok nån teknisk person som vet om man kan spara ner ett filmklipp som ngn skickat till en på instagram? Alltså direktskickat liksom?
Ping: @Reykjavik ?? ;)
:rofl:

Jag har inte hittat ett enkelt sätt till iPhone/Mac/iOs än :down:

Jag vet att det finns diverse skumma appar till Android :o

Edit: Det är nog enklare att be personen skicka filmen i ett vanligt mejl/sms :angel:

Som när jag klev ut från porten en morgon och stötte ihop med en unge och hens pappa. Ungen ville inte gå och pappan bara "kom nu, vi måste skynda oss, nu är alla redan framme på dagis"
Ungen glodde på mig och bara: "nej inte den där tanten, hon ska på maskerad"

:rofl: :rofl:
Och jag började ogilla ungar när en frågade mig varför jag hade svart läppstift (gick i nian och hade en sån period, jag störtgillade det :D) och efter att jag svarat att jag ville det så sa de att det var äckligt/fult.
Jo man tackar ... :meh:

Haft en sån där dag då allt bara blev för mkt, för tungt, för sorgligt etc. Ett litet psykbryt och 1 h sittandes på en äng med hund och kollat på svalorna så känner jag mig lite mer stabil igen.

Nu ut till hästen!

Alltså... glass är inte så gott! Ska jag äta okynneskalorier gör jag det hellre som cheesecake, mörk choklad och/eller något med saltad karamell (dulce de leche).

Inte glass.
Jag äter inte heller glass så ofta ... väldigt sällan faktiskt. Därför blev jag lite besviken när jag väl ansträngt mig och tänkt äta glass så smakar det inte som det ska :meh:
Imorgom blir det dags för godis med hederligt socker - det är mycket bättre än glass! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 897
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka