Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 437
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det heter ju inte fårskalle för intet... ;) :rofl:
Och den vill man inte ha i baken när odjuren växt upp för det gör ont. :arghh:
Fast en tjurskalle som kommer med fart är ännu värre men lär man dom från början att stångas försiktigt så kan man ha det som sin grej, en tjur jag lärde känna stångades jag med "på riktigt" för han lät mig vinna fighten ungefär varannan gång. :p Djur är härliga. :love:

Sitter på en uteservering, har beställt en råbiff och ett glas Rioja :angel:
Inväntar mitt sällskap men försöker tills hon kommer spela cool och låtsas att jag ska sitta här helt själv ;)
Fattar inte vad det är med mig idag. På de 500 meter jag gick hit från hemmet blev jag stannad av 6 personer som kommenterade min outfit. Har på mig en HM klänning gammal som gatan (iofs sjukt färgglad) och ett par hemgjorda örhängen. De som inte kommenterade stirrade, mer än om tex ET hade gått förbi :confused:

Jag blir så ledsen!
Gick ner till stallet för att pyssla om hästarna och hittar en död kattunge. Den har uppenbarligen svultit ihjäl :( Precis så här blir det när folk vägrar ta ansvar för sina djur :cry:
Nu ska jag hitta en lämplig kartong och gå och gräva en grav.

Det är nog en sån bok som aldrig kommer att tappa nåt. Prova att lyssna på den så får du ännu en dimension!
Vad tror du om nya boken förresten? Den ska ju vara djup och seriös jämfört med de tidigare! Känns som om allt han skrivit har både massvis av djup och seriositet ju. :nailbiting:
Nä, jag hittar nya nyanser och detaljer vid varje genomläsning. Den är så genomfin. Alla tre är fantastiska. Den nya är jag grymt nyfiken på. Jag är orolig för hur den kommer påverka mig med tanke på Mormor. Han är så bra. Bättre än bra och så genomsympatisk.

Min gamla ugn går inte till mer än 180 grader så den ska ut när köket flyttas, min nya stora ugn däremot kommer upp i 250 grader på 2 minuter. :up:

Den här är inte ens så gammal - jag tror den är bytt 2010, eventuellt 2005. Men seg är den då. :rofl:

Eh, så jag råkade liksom gå in i en dyr typ lyxig affärskedja och köpte en tröja (trots att jag definitivt inte behöver någon mer) då det var 50% rea - men det blev inte billigt ändå :o:angel:
Någon fort säg att jag förtjänade det! :cautious:

Helt klart välförtjänt! :D

. . . App, app, app! :devil:

Jag blir så ledsen!
Gick ner till stallet för att pyssla om hästarna och hittar en död kattunge. Den har uppenbarligen svultit ihjäl :( Precis så här blir det när folk vägrar ta ansvar för sina djur :cry:
Nu ska jag hitta en lämplig kartong och gå och gräva en grav.

Ogilla att kissen är död, men gilla för att du ser till att den i alla fall får vila värdigt. Stackars kisse. :cry::heart

Inväntar mitt sällskap men försöker tills hon kommer spela cool och låtsas att jag ska sitta här helt själv ;)
Fattar inte vad det är med mig idag. På de 500 meter jag gick hit från hemmet blev jag stannad av 6 personer som kommenterade min outfit. Har på mig en HM klänning gammal som gatan (iofs sjukt färgglad) och ett par hemgjorda örhängen. De som inte kommenterade stirrade, mer än om tex ET hade gått förbi :confused:
Vad sa dom?

Iiih, är klockan så mycket? Damn, nu får jag lida för min exceptionella seghet på förmiddagen. Sätt igång att städa badrummet och laga maten bumpo! Dusch och allmän styling får komma i absolut sista hand..

Ätit pizza med dottern och hennes kompis
Imorgon ska vi fira hennes födelsedag som var den 6 juli.

Själv har jag mens from hell och inte ens nattbindor räcker till
Ny vända till barnmorskan och se vad vi kan göra
Minst 10 år till klimakteriet ju så det här går inte.

Nä, jag hittar nya nyanser och detaljer vid varje genomläsning. Den är så genomfin. Alla tre är fantastiska. Den nya är jag grymt nyfiken på. Jag är orolig för hur den kommer påverka mig med tanke på Mormor. Han är så bra. Bättre än bra och så genomsympatisk.
Och sjukt trevlig IRL! :D

Ätit pizza med dottern och hennes kompis
Imorgon ska vi fira hennes födelsedag som var den 6 juli.

Själv har jag mens from hell och inte ens nattbindor räcker till
Ny vända till barnmorskan och se vad vi kan göra
Minst 10 år till klimakteriet ju så det här går inte.

Jag blöder inte mycket men jag orkar inte ha mens mera så jag tänkte ta P-spruta igen så jag slipper allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
259
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
578
· Visningar
16 654
Senast: sthu
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka