Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
4/5 delar gjort. Nu sista rasten och sen mer matte :crazy: Jag hade verkligen behövt repetera matte... Jag kan det egentligen men ser ut som grekiska nu :p

Nu blir det inte mer bortplockat. Jag ska dammsuga, svabba golven och torka av i badrummet - det får räcka!
När det är gjort ska jag fylla på vatten i hagen, städa runt foderbordet, plocka ihop Pigges saker och longera Annie.

På måndag ska jag och dotra resa lite.
Kommer hem samma dag är det tänkt i alla fall.
Nu har vi handlat så det räcker några dagar.
Går åt lite mer när man har barnet hemma

Den där tuppluren på 45 min var så skön, så skön. Åkte till stallet, igen, och hopptränade. Min lilla bruna är så himla skötsam. Jag är inte hoppryttare, alls, så han får klara biffen och jag håller i mig och försöker störa så lite jag kan, men det är kul:bump:. Idag fick han beröm av tränaren dessutom. Hon sa att han skulle säkert kunna hoppa riktigt stora hinder. Han tar av så lätt från backen och när han tar i välver sig ryggen så det känns som jag flyger. Underförstått från tränaren; om han hade en bättre och mindre feg pilot :rofl:. Stackars lilla bruna som får stå ut med mig. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 835
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 376
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 373
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka