Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte avis.Och galet sugen på varm choklad men mår så dåligt efter att det är en direkt dålig idé just nu...
Borde nog gå en promenad för ryggens skull men då börjar bäckenet värka istället. Yay![]()
Och galet sugen på varm choklad men mår så dåligt efter att det är en direkt dålig idé just nu...
Borde nog gå en promenad för ryggens skull men då börjar bäckenet värka istället. Yay![]()
Kan du cykla? Det funkade bäst för mig förra vändan när jag knappt kunde gå alls.
Vet ej. Vet inte ens var cykeln är
Kan gå hyfsat på plan mark men här är det två trappor upp. Dum placering av lokal![]()
Gillade det med fakturorna då.Omg nya styrelsemedlemmen är på som en igel. Men jag kan inte påverka revisorns arbete och det är hen som ligger efter.
Om dryga två veckor är vi helt skuldfria och pengar på väg in i nästan samma takt dom de är på väg utNya jobbet har inga släpande leverantörsfakturor och det är jätteskönt.
Superfint väder idag och så är det en innedag![]()
Åh vad gott med rökt röding!Bidde inget hagpyssel - bidde höstmarknad idag
Kom hem med en rökt röding (dagens middag), underställ till BARNET och en hemstickad mössa med älgar på
![]()