Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte.... Började för några dagar sen att det kändes som grus i ögonen, nu är dom röda, svullna och gör fruktansvärt ont och världen är lite dimmig i mellanåt.

Men jag lär få vänta för ännu längre för nu blev vi instängda i väntrummet för att det kommer en akut med poliseskort :crazy:
Är det @lil-sis provmeddeltagare :nailbiting:

Skämt å sido, hoppas det är lätt avhjälpt och att du slipper vänta så länge

Jag missar för mycket i livet här känner jag :cautious: Inte läst de senaste 20 sidorna, men hoppas alla har det bra.
Jag har vart på sy och hantverksmässan i Stockholm idag :) Blev lite tyg, men mest nöjd är jag över 5 nya julgransprydnader jag hittade! Underbart vackra :)
Nu kollar jag på så mycket bättre.

Jag har varken läst eller skrivit i den här tråden(eller dess föregångare) på super-duper-stjärnstopplänge. Men jag vill bara meddela att vin är gott och att Sandi Toksvig är en väl värdig efterträdare till Stephen Fry i QI. :up:
Kul! Älskar QI och gillar Sandi så jag har höga förhoppninar :) ska glo på det i morgon!

Äntligen hemma!
Ögondroppar flera gånger om dagen i två veckor framöver och två olika sorter. Känns skitkul eller inte..... :arghh:
Dessutom svider dom förjävligt! :yuck:
Men om jag ska vara hemma från jobbet närmaste veckan så får jag ju inte tappa stinget lixom utan fortsätta ge droppar och mediciner fast till mig själv i stället :idea: :angel: :p

Har ett sår på foten. Kan ngn fisk-expert berätta varför fiskar blir som galna och hugger mig i såret? De har en stört bra precision. Tar jävulskt ont eftersom de jävlarna har sylvassa tänder (men jag borde kanske vara tacksam ändå att det inte rör sig om en hungrig vithaj). Why why?????

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 835
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 376
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 373
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka