Men jag lär få vänta för ännu längre för nu blev vi instängda i väntrummet för att det kommer en akut med poliseskort![]()
Känns som om din helg är lite väl spännande.................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag lär få vänta för ännu längre för nu blev vi instängda i väntrummet för att det kommer en akut med poliseskort![]()
Om jag tar allt i dag så kanske morgondagen blir lugn i ställetKänns som om din helg är lite väl spännande.................![]()
Är det @lil-sis provmeddeltagareVet inte.... Började för några dagar sen att det kändes som grus i ögonen, nu är dom röda, svullna och gör fruktansvärt ont och världen är lite dimmig i mellanåt.
Är det @lil-sis provmeddeltagare
Skämt å sido, hoppas det är lätt avhjälpt och att du slipper vänta så länge
Kul! Älskar QI och gillar Sandi så jag har höga förhoppninarJag har varken läst eller skrivit i den här tråden(eller dess föregångare) på super-duper-stjärnstopplänge. Men jag vill bara meddela att vin är gott och att Sandi Toksvig är en väl värdig efterträdare till Stephen Fry i QI.![]()