Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 832
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha då blidde det fyra barn hemma, dottern ringde och ville bli hämtad, vad är det för fel på folk som röker inne i en husvagn? :cautious: Hon kunde inte med att säga det heller utan skyllde på att hon mådde illa när hon ringde, men jag fick sms strax efter.

Jisses vilka människor. Varför utsätta andra för sånt?

Ska gå kvällspromenad med morsan, utan Lady. Annars kommer vi aldrig fram.
Får hoppas på att mage:devil: håller sig lugn tills jag kommer in igen

Nu e ja helt färdig i skallen. Tror jag kört närmare 500km idag och kört totalt 7 timmar i körtid varav 3 timmar i ett sträck.... det var mastigt. Skulle nog somna om jag gick å la mig i sängen nu tror jag...

Har varit i Norrköping en sväng idag.
Då var du nära mig! :D

Jaha då blidde det fyra barn hemma, dottern ringde och ville bli hämtad, vad är det för fel på folk som röker inne i en husvagn? :cautious: Hon kunde inte med att säga det heller utan skyllde på att hon mådde illa när hon ringde, men jag fick sms strax efter.
Har de själva barn? :eek:

Hemma igen efter min morbrors begravning. En tuff dag, men nu kan jag äntligen pusta ut i soffan och borra ner näsan i hundarnas päls.

Då blev det 70 bal idag vi har visst gjort över 900 st och har några dagar kvar så det kommer nog att bli runt 1000 innan vi är färdiga .Blir att äta hösilage i vinter som det ser ut :D

Besöket kan tom få låna en mjölkkruka som är ytterst lämplig att plocka i ;) :angel: :D
Fick se i slänten ner mot ladan var det fullt med hallon .Alldeles för mycket brännäslor för att plocka dom så dom får smaka på röjsågen snart !Men hallon är gott bara man slipper maskarna i dom men det är ju bra protein !

Blir så less på mig själv som inte har koll ibland! Betalade räkningarna nu och den enda som inte blev i tid var den viktigaste - ridskoleavgiften för A! :eek: :banghead: Skickade mail till tjejen som driver ridskolan och sa att jag klantat mig och att jag gärna betalar påminnelseavgift eller så, bara A inte blir av med platsen i gruppen! Tur att jag iaf betalade bokningsavgiften i tid förut, så det borde inte vara några problem, men jag blir ju orolig och less på mig själv som sagt!

Allt hö på plats och bonden har lovat att spara ett par balar till mig som jag kan hämta om några veckor :up: Glömde dock bort att jag är allergisk mot hö och måste ha heltäckande kläder när jag hanterar det så nu ser det ut som om jag har gått genom ett snår brännässlor med underarmarna ;) Tur man har kortisonsalva hemma, då blir det bättre fort.
Nu är gräsmattan klippt och jag är väldigt nöjd med mig själv. Så nöjd att jag ska göra ett helt gäng varma mackor minsann :d
Det blir jag åxo om underarmarna då vi rullar höbalar .Svider som eld och blir alldeles rött och ser ut som knottbett över hela underarmarna .Det sitter i säkert ett dygn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 27 28 29
Svar
570
· Visningar
33 475
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
816
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 380
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈