R
Reykjavik
Jag har fått i mig för mycket koffein så jag har slutat vara sömnig och stirrar på en tavla istället 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar i havet. Skulle upp på toa. I hallen är det 50-60 getingar. Spraya med radar och dammsuger upp dom. Hör mer surr. Jo hela källaren är full. Lyckas få runt 100 st runt lampan och sprayar där med.
Hoppas på du! Det ska bli värre![]()
Nu har hjärtat slutat gå i 200 och jag ser ut som jag har enkelsidig påssjuka och är lite yr i mössan av antihistaminet i kombo med adrenalin sprutan
Ringer Anticimex på måndag istället.
Ja, det förklarar ju alltFör att jag för stunden blev erbjuden en fast tjänst här och det enda som söktes där jag bodde var sommarvikarier och jag var inte ute efter en sommaranställning, utan ett fast jobb![]()
Det är så mycket lättare att söka annat jobb sedan när man faktiskt har en fast tjänst i ryggen. Så det känns som rätt val, samt att jag kan ta tjänstledigt och testa på något annat i framtiden. Men även att jag behöver spara upp dagar till kommande mammaledighet (planeras för syskon inom något år, ska bara gifta mig nästa sommar först) idag är min SGI minimal.Ja, det förklarar ju allt![]()
Subjektiv bedömning. Den personens åsikt. Inte din.Ugh, jag ligger och grubblar lite.
En allmän fråga sådär: Vad skulle ni känna om en äldre släkting till er sa lite skämtsamt men menade det på allvar "du är så bortskämd, så bortskämd!" Upprepande och skakande på huvudet typ![]()
Bra eller dåligt?
Ställde mig på vågen för att se om jag gått upp några av de där kilona jag så snabbt tappade när jag bytte mediciner.
Har gått ner två kilo till.