Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är också vaken, helst vill jag gå upp och diska ljudlöst... och om jag lyckas somna kommer hunden att vara piggare än jag om ett par timmar.

Jäklar i havet. Skulle upp på toa. I hallen är det 50-60 getingar. Spraya med radar och dammsuger upp dom. Hör mer surr. Jo hela källaren är full. Lyckas få runt 100 st runt lampan och sprayar där med.

Jag kan också meddela att en kyldyna inköpt för katterna (en som blir kall av tryck, inte en sådan med vatten) funkade för särbon också :p

Han tål inte värme alls så jag sa åt honom i förrgår att testa den men han var lite manlig och tyckte det var fjantigt. Igår kväll frågade han vart den var så han kunde testa den :D och tydligen fungerade den direkt för han fick ett fånigt flin och sa "Kallt" :rofl:

Ja, det förklarar ju allt :)
Det är så mycket lättare att söka annat jobb sedan när man faktiskt har en fast tjänst i ryggen. Så det känns som rätt val, samt att jag kan ta tjänstledigt och testa på något annat i framtiden. Men även att jag behöver spara upp dagar till kommande mammaledighet (planeras för syskon inom något år, ska bara gifta mig nästa sommar först) idag är min SGI minimal.

Suttit på jobbet 1h, redan hinkat i mig 3 muggar kaffe och de boende har ännu inte vaknat. Känner att det kommer bli en lång dag. Men sedan är jag ledig i 48h innan jag kliver på för ytterligare två pass.

Sitter på balkongen med katterna som jagar flugor.
Vaknade urtidigt. Sen när jag halvsov tills nu, har jag drömt, konstiga drömmar. Får det av några av mina mediciner nästan varje natt.
Alltid är Lyran (min Gammelman som gick bort 2012), och även två av Ställen jag har stått i.

Ugh, jag ligger och grubblar lite.
En allmän fråga sådär: Vad skulle ni känna om en äldre släkting till er sa lite skämtsamt men menade det på allvar "du är så bortskämd, så bortskämd!" Upprepande och skakande på huvudet typ :cautious:
Subjektiv bedömning. Den personens åsikt. Inte din.

Och vad är det för fel med att vara bortskämd????? :confused::confused::confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 352
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
637
· Visningar
37 335
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka