Även fast man bara ska ta det i några dagar?? Har aldrig fått det förut
Jag får effekt mer eller mindre direkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även fast man bara ska ta det i några dagar?? Har aldrig fått det förut
Men du ska inte klappa dom utan klappa till dom.Jaha! Nu ska jag äta kortison under några dagar,ska aldrig mer leka med getingar![]()
Då ska du se darret man får av mina epipenns ,hjärtat rusar som en kanin on speed och sen skakar man värre än en shaker.Jag får effekt mer eller mindre direktmen man hinner som sagt med mycket
Dock bör man inte göra något som kräver finlir för iaf jag darrar som en långvarig alkoholist med abstinens
![]()
Du ska vara tystMen du ska inte klappa dom utan klappa till dom.![]()
Jaja skyll ifrån dig bara, grannen gjorde på samma sätt igår kväll men inte f*n blev han stucken inte och nu är getingarna stendöda så jag skyller ditt misslyckande på handhavandefel.Du ska vara tystallt är ditt fel
![]()
Då ska du se darret man får av mina epipenns ,hjärtat rusar som en kanin on speed och sen skakar man värre än en shaker.
Jag kan komma och göra dig sällskap! Det är fantastiskt med stora skyltfönster i bästa solläge!Har god lust att sätta mig och jobba i kylcontainern på gården![]()
![]()
Vi har också stora fönster mot solenJag kan komma och göra dig sällskap! Det är fantastiskt med stora skyltfönster i bästa solläge!
Vi tänkte vi där när vi åker nästa vecka men fick så bra erbjudande på ett annat istället!Scandic Opalen![]()