Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får effekt mer eller mindre direkt :meh: men man hinner som sagt med mycket :p Dock bör man inte göra något som kräver finlir för iaf jag darrar som en långvarig alkoholist med abstinens ;)
Då ska du se darret man får av mina epipenns ,hjärtat rusar som en kanin on speed och sen skakar man värre än en shaker.

Självklart blev det stekhett och kom tusen insekter när jag longerade Annie. Ställde in hästarna i stallet efter och nu har de stått där ett par timmar och vilat lite. Dags att spraya dem rejält och släppa ut på gräs, det är skönt när jag är hemma för då kan jag bara flytta tillbaka dem om insektstrycket blir för högt.

Du ska vara tyst :devil::mad: allt är ditt fel :rage::p
Jaja skyll ifrån dig bara, grannen gjorde på samma sätt igår kväll men inte f*n blev han stucken inte och nu är getingarna stendöda så jag skyller ditt misslyckande på handhavandefel. ;)

Det blev kallt i vattnet :angel:

Väldigt glad att jag inte åkte till Aten nu i veckan, där är det 35 grader :eek::wtf:

Skurat både badkar och vattentuna samt fyllt på båda med kallt vatten till hästarna. Fixat hö och pysslat o donat lite i största allmänhet. Jag är så glad för ac här hemma, det är helt underbart att komma in från äckelvärmen.

Bah.. tappat mitt goda humör :mad:

Fick sticka iväg på lunchen för att hjälpa sambon lasta in kyl/frys/diskmaskin/ugn. Pissesur sambo som hade jättesvårt för att vara trevlig. Körde alldeles för fort tillbaks men vart ändå sen (men hejsan vad pigg lilla biffen var, 170 sen började det skaka i ratten och jag sänkte till den hastigheten som det skulle vara)

Hungrig är jag också,¨och svettig för att jag vart ute i solen och bar som hejsan. *morr*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
321
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 299
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 30 31 32
Svar
630
· Visningar
36 763
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
862
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V