O
Osthyvel
Haha ja, han har redan tvättat den och tar en ofrivillig paus för att köpa mat till familjen. Sen ska tydligen jänkaren skruvas med lite, så jaa en lycklig sambo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och står i dåligt ljus med sidan med blåmärkena i skugga@dobbis och @athena_arabians Jag ar sa duktig att jag snavade pa en betong trotoar ... ni skulle se mina knan och saret pa lappen syns inte pa bilden
@Asko ... det var det jag tankte, sa lange jag haller i valpen sa ser ingen hur jag ser ut.![]()
Funderar på om man får bemöta manspreading med den hårdaste pungsparken i mannaminne. 'Nä', sa hjärnan - 'men gör det ändå!'
Ja, kom precis in från en bussfärd.![]()
Du skulle ha gjort det!![]()
Du skulle ha frågat om han har pungbråckFunderar på om man får bemöta manspreading med den hårdaste pungsparken i mannaminne. 'Nä', sa hjärnan - 'men gör det ändå!'
Ja, kom precis in från en bussfärd.![]()
Ute 29 grader. Inne 27 grader...![]()
Ingen aning,receptet ligger i bilen o där kan det ligga,tar lite mer antihistamin istället,jag har skakat nog.@dobbis hur många Betapred per dag fick du?
Ute 29 grader. Inne 27 grader...![]()
När man har en luftvärmepump som kan agera ac på sommaren, dåLät svalkande och skönt!
Har typ 52 grader på balkongen och 34 inne
Man blir stekt när man är ut och röker![]()
Ingen aning,receptet ligger i bilen o där kan det ligga,tar lite mer antihistamin istället,jag har skakat nog.
Va fan jag är ju hästmänniska, när har vi någonsin gjort som doktorn sägerOj
Vågar du chansa![]()
Va fan jag är ju hästmänniska, när har vi någonsin gjort som doktorn säger![]()
Host,harkel
Du menar OM man tar sig till doktorn och inte hoppar upp igen direkt så länge inga ben sticker ut?![]()
Va fan jag är ju hästmänniska, när har vi någonsin gjort som doktorn säger![]()
Eftersom att jag tydligen har haft några väldigt blonda dager så kom inte jag på det förens i går kvällNär man har en luftvärmepump som kan agera ac på sommaren, dåjag i att den kostar lite extra... det är skönt med 21 grader innomhus
![]()