Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra att veta någon dag i förväg så man hinner planera .Tänk om man är bortrest och inte kan ställa upp på 1.5 timme.Då blir det jobbigt för henne att rulla upp balarna själv på en släpvagn .Var en annan tjej åxo som var lika .Jag blev sjuk och hamnade på sjukhus och just blev upprullad från akuten då ringde telefonen .Du jag skulle vilja ha hösilage .Jag frågade om det kunde vänta någon dag då jag var upptagen .Nej jag har slut så jag måste ha nu sa hon så det var att ringa kompissar och försöka få någon vänlig själ att åka hem till mig och lasta .hon gjorde lika fler gånger som då det var -30 ute och jag var inte sugen att riva igång traktorn i den kylan men fick köra den på tomgång i en timme för att få växellådan och bakaxeln varm så hydralen fungerade .Det kunde blivit dyra balar !Låter inte som speciellt bra djurägare enligt min åsikt.
Nästan så man kan gissa att såna personer planerar resor och djurvakt lika illa
Möjligt att jag är elak nu men haft det för nära mig för att tycka att det är okej att riskera djurens välmående för man inte kan se till saker i tid för hoppsan vad saker kan komma snabbt och oplanerat med och vad gör man då tro när akut backup säger ifrån för dem ledsnat av onödiga anledningar tidigare?
Någon som säljer energi på burk?
Vägrar dricka energidryckCelsius, Monster, Red Bull...![]()
koffeintabletter?Vägrar dricka energidryck![]()
Sitter och väntar på att klockan ska bli runt midnatt. Jag får 6 h inatt men jag är så himla slut. Jag har grinat halva dagen idag för att jag är så slut så personalen lät mig faktiskt sova trots att det inte var meningen. Men kan man inte bara spola fram 3 timmar? Jag blir så less!
Sitter och väntar på att klockan ska bli runt midnatt. Jag får 6 h inatt men jag är så himla slut. Jag har grinat halva dagen idag för att jag är så slut så personalen lät mig faktiskt sova trots att det inte var meningen. Men kan man inte bara spola fram 3 timmar? Jag blir så less!
Klart ni kommer att få bud. Det är bostadsbrist i typ hela Sverige!!![]()
Jag har netflix men jag somnar sittande när jag startar filmer så jag försöker chatta i stället. Tänkte borsta tänderna lite extra länge för att få lite cirkulation så man orkar. Tänkte vänta in passbytet här bara.Jag hade grinat ett år efter din pärs. Jag hade aldrig orkat gå igenom det du gör.
Stå ut
Vill du netflix? Du kan låna mitt konto om du inte har något.
Jag har netflix men jag somnar sittande när jag startar filmer så jag försöker chatta i stället. Tänkte borsta tänderna lite extra länge för att få lite cirkulation så man orkar. Tänkte vänta in passbytet här bara.
Nej, den älskade ungfan sover fortfarande inte...Min ungkotte ligger i sängen och somnar nu, hoppas jag!![]()
Nej, den älskade ungfan sover fortfarande inte...![]()
Här ligger lillungen i sängen i alla fall. Om hon sover vet jag inte.Nej, den älskade ungfan sover fortfarande inte...![]()