Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag hemma från huvudstaden,undvek nästan alla bilköer genom att köra bakvägen mellan bro och Sigtuna upp till Arlanda.
Hemvägen gick galant och jag kan också tala om att ni som bor i Enköpingstrakten eller passerar utanför på E18 ska se upp med mörkblå volvo kombies,dom har blåljus i grillen :nailbiting::D

Borde lagt mig för länge sen, men blivit sittande med ångest över tröttheten. Borde planerat bättre så jag hade haft mer vila mellan förra jobbdagen och denna vecka. Inte göra nåt varje dag utan verkligen planera in en vilodag.
Nu har katten lagt sig i mitt knä dessutom, vilket visserligen dämpar ångesten :love: men det gör ju att jag inte kommer i säng just nu.

Men usch, fick upp en gammal bild jag lade upp här på buke på min älskade Moses. Bredvid bilden står en reklamlänk med rubriken "Vård-slaktpris?" :( Så makabert det blev. Är reklamen och bilderna som man får upp längre ner på sidan när man skriver inlägg.

Är på uselt humör. Jag har äntligen köpt en Aura Kobo One (Webhallen) men när jag packar upp den är det med största sannolikhet en refurbished inte nytt ex. Ska ringa och bråka med kundtjänst imorgon. Grrrr. :rage:

Har lagt mig i sängen.. Kom på att jag är hungrig. Får nog gå upp och äta något när dottern kommer sen. I morgon ska jag till grannstaden och hämta mina andra par glasögon.

Nu är jag hemma från huvudstaden,undvek nästan alla bilköer genom att köra bakvägen mellan bro och Sigtuna upp till Arlanda.
Hemvägen gick galant och jag kan också tala om att ni som bor i Enköpingstrakten eller passerar utanför på E18 ska se upp med mörkblå volvo kombies,dom har blåljus i grillen :nailbiting::D

Blev det dyrt besök av Volvon? :nailbiting:

Känns tomt här på jobbet. Snyggingen/vännen är ju inte här längre. Men han är hemma hos mig istället för på boendet långt ute i skogen :rofl: Lyckades hitta ett jobb åt honom när jag letade efter ett till mig, och han ringde och ska på intervju på onsdag :bump: Så han stannar hos mig tills dess :) Men det känns ändå märkligt att han inte är här. Blivit så van att vi fyra (jag och "mina" karlar) ses på natten och dricker te tillsammans.

@dobbis snälla, snälla, snälla, snällaaaaaaaa tyst om våfflor jag försöker ju låta bli och satsar på morötter och broccoli och annat istället men lite varm choklad kan jag få unna mig tycker jag :o

@Trott förstår det är ovant men de 3 övriga är väl kvar hoppas jag!
Kul att han ska på intervju, grymt skoj:bump:

Tack för trogna nattvänner @ainasoja och @dobbis, skvallra inte till min mor bara jag råkade lova henne att jag skulle försöka sova i skaplig tid :angel:

@dobbis snälla, snälla, snälla, snällaaaaaaaa tyst om våfflor jag försöker ju låta bli och satsar på morötter och broccoli och annat istället men lite varm choklad kan jag få unna mig tycker jag :o

@Trott förstår det är ovant men de 3 övriga är väl kvar hoppas jag!
Kul att han ska på intervju, grymt skoj:bump:

Tack för trogna nattvänner @ainasoja och @dobbis, skvallra inte till min mor bara jag råkade lova henne att jag skulle försöka sova i skaplig tid :angel:
Jodå det funkar men tråkigt att en saknas. Ja himla kul! heltid och vitt, vilket gör att han kan få tillfälligt personnummer och då kan hyra lägenhet själv :) så vi håller tummarna :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 835
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka