Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår skulle labben lämna blod. Det blev inget för han hade lite lågt antal vita blodkroppar.
Ena marsvinet har varit lite hängig nån dag och hade ont i magen verkade det som igår, hon fick hänga med till jobbet - vi hittade dock inget onormalt.
Idag är katten halt, det går bra nu.
Man behöver alltid nya skor!Är extremt uttråkad ensam på jobbet. Smsar med chefen och funderar på om jag behöver nya skor.
Har du alla skor du potentiellt kan ha?Du har inte sett min skosamling![]()
Du kan inte ens föreställa dig hur det ser ut i en del kvinnors skorum.Har du alla skor du potentiellt kan ha?
Ingen har visat mig men jag är mer intresserad av ägarinnanDu kan inte ens föreställa dig hur det ser ut i en del kvinnors skorum.![]()
Jag har försökt det där förut. Hon vänder det ändå till att det blir mitt fel hur ologiskt det ändå är. även om det inte ens är möjligt.Försök vända på det så att hon ser det till sin fördel? Typ "Jag vet att jag har varligt besvärlig och krävande med min häst, förlåt. Men nu har jag lyckats lösa så att jag kan flytta mina djur på lördag, för att underlätta för dig!" Det sväljer hon kanske lättare?
Jag lider med dig! Det är så jobbigt att hamna i en sån situation och din är ju mer svårlöst än min var. Jag hoppas kärringen håller sig i skinnet så du får vara ifred de sista veckorna. Tänker på dig![]()
Lider verkligen med dig. Så synd du inte kan flytta typ nu. Kram på dig.
Försök tänka på att detta helvete är tillfälligt. Det kommer bli bättre.det kommer bli SÅ bra sen!
Fy så jobbigt. Men hon får ju som hon vill, du flyttar. Hennes man var väl vettig så du får väl ta hjälp av honom i så fall att försöker hålla henne undan.
Kram!
Gah, kan inte sova efter kvällens meningsskiljaktigheter med min pappas partner, som bla. inkluderade att tvivel på varför jag behöver stå på en medicin som jag får biverkningar av vid infusionen, (men inga sen). Vidare så tjatade hon på att det ju finns de som gått med diagnosen hela livet utan att de vetat om det utan att medicineras, så vore det verkligen inte så illa att inte ta någon broms? Sen lite tjat om alternativmedicin i samma veva.
Kan du inte bara stänga ner kontot då??
Vi har något som heter ''bruk för alla '' dom är riktigt billiga och ska få ta mina fönster i vår.Inspirerad av tråden om städhjälp har jag nu googlat och hittat fyra firmor att fråga om pris hosDessutom tänkte jag fråga om vad det kostar att fixa till trädgården när de ändå är här.