Vad jobbigt det är...

YorkWann

Trådstartare
... att lämna in de små hos veterinär, även om det "bara" handlar om ett rutiningrepp egentligen. Hon KAN ju dö... :crazy:

Sv: Vad jobbigt det är...

Jag förstår precis vad du menar. Jag är orolig om de är inne över dagen för provtagning, jag har väldigt svårt att förstå hur jag ska kunna lägga in Hanoo en vecka utan att träffa honom :crazy:

Sv: Vad jobbigt det är...

Usch, jag förstår dig! Jag tycker t.o.m. att det kan vara grymt jobbigt eller obehagligt att över huvud taget besöka vet., alltså utan att ens lämna kvar djuret. Framför allt om man åker in p.g.a. av några diffusa symptom och inte riktigt vet vad det kan vara. Man är ju livrädd att det ska visa sig vara något livshotande, även om djuret verkar piggt och som vanligt i övrigt. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
548
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
674
Senast: Sel
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI