Vad kan de vara

Nillan

Trådstartare
Hej!
Har mått dåligt i nåra dagar och haft jätte ont i bröstet och bröstvårterna..
Har ingen aning vad detta kan bero på .
Så undrar om det är någon som kan veta va detta kan vara.
 
Hej!
Har mått dåligt i nåra dagar och haft jätte ont i bröstet och bröstvårterna..
Har ingen aning vad detta kan bero på .
Så undrar om det är någon som kan veta va detta kan vara.
Otroligt svårt att svara på. Kan vara värt att kontakta vården, typ 1177 som finns för just såna här frågor.
 
Det är just det hade mensen varit påväg hade jag fått grova värk i höftbenen ohc magen... det är de som oroar mig :/
Behöver det inte vara, innan min mens kommer brukar jag få ont i brösten, så de blir ömma., men är man osäker på vad det är ska man kontakta vården så de kan hjälpa. Det är vad jag skulle ha gjort om jag inte vet, att ge råd över internet kan vara svårt i sådana här fall. För det skulle kunna vara allt mellan himmel och jord.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag använde ett par örhängen från hm i ish 2 dagar innan hålen började bli inflammerade o såriga så jag tog ut dom och kände på...
Svar
6
· Visningar
562
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 289
Senast: Modest
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 356
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
983
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp