Ständig värk, trötta stela ben

Tack till er som svarat och kommit med synpunker och tips. Har inte varit aktiv ett par dagar, orkar inte hålla på med mobilen.

Mycket av det ni skriver låter vettigt. både när det gäller fötterna, och klimateriet.

Ska till läkare på fredag, visserligen i annat ärende (leverfläck som vuxit och börjat blöda) och tänkte då passa på att ta upp detta, och kanske få till ett blodprov bara för att utesluta det som kan uteslutas.
Var beredd på att läkaren kan vifta bort klimakterieteorin om du tar upp det. Många läkare och gynekologer är väldigt dåligt uppdaterade i ämnet. "Har du inte värmevallningar så är du inte i klimakteriet", typ.

Bra att kolla upp saker med blodprov.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är inte ute efter att någon ska försöka ställa någon diagnos nu, självklart är det ingen som kan det över nätet. Jag vill bara få lite...
2
Svar
25
· Visningar
3 988
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjukt stressad just nu och vet inte alls hur jag ska ta mig ur eller förbättra situationen. Det känns som om det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 666
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag har den senaste tiden haft en tryckande värk i mina framtänder i nedre käken, ospecifikt precis var. Det är som bäst på morgonen och...
Svar
9
· Visningar
2 060
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 525
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Masked Singer 2024
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp