Vad kan ja få betala för ett hlb?

C

Cani_SWE

Jag ska köpa mig ett hlb, en valack vill jag ha. Det ska vara en trevlig häst som ska vara bra inriden och som har fina gångarter. Jag tävlar inte utan vill bara ha hästen som hobbyhäst men ändå träna mycket för instruktör. Hur mycket ska ja vara beredd på att betala? Så jag vet hur mycket jag ska spara....
 
Titta på annonser på hästar med de förutsättningar du vill ha. Där får du svaret.
 
Det var en svår fråga. Men som ovan skrev kolla i annonser så får du svar!!

Vågar mig inte på någon gissning!
priset beror ju på så mycket, det är lättare att svara om du funderade på en speciell häst o undrar om priset kan vara skäligt.
:)
 
Många gånger är det svårt att titta på annonser för att se hur mycket man ska ta/ge för en häst eftersom bara ca 50% skriver ut VAD de vill ha för hästen :mad: :crazy:
 
Är det så!!
Det var länge sedan som jag sökte häst men de annonser jag sett har det ofta stått priser när de handlar om lägre prisklasser. När man säljer dyra hästar skriver man av någon anledning inte ut priset :confused:
Då står det DYR! eller högstbjudande?! på buke ser man iallafall vilken priskategori hästen står i.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 412
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
1 755
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 531
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 301
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp