Vad kan ja få betala för ett hlb?

C

Cani_SWE

Jag ska köpa mig ett hlb, en valack vill jag ha. Det ska vara en trevlig häst som ska vara bra inriden och som har fina gångarter. Jag tävlar inte utan vill bara ha hästen som hobbyhäst men ändå träna mycket för instruktör. Hur mycket ska ja vara beredd på att betala? Så jag vet hur mycket jag ska spara....

Titta på annonser på hästar med de förutsättningar du vill ha. Där får du svaret.

Det var en svår fråga. Men som ovan skrev kolla i annonser så får du svar!!

Vågar mig inte på någon gissning!
priset beror ju på så mycket, det är lättare att svara om du funderade på en speciell häst o undrar om priset kan vara skäligt.
:)

Många gånger är det svårt att titta på annonser för att se hur mycket man ska ta/ge för en häst eftersom bara ca 50% skriver ut VAD de vill ha för hästen :mad: :crazy:

Är det så!!
Det var länge sedan som jag sökte häst men de annonser jag sett har det ofta stått priser när de handlar om lägre prisklasser. När man säljer dyra hästar skriver man av någon anledning inte ut priset :confused:
Då står det DYR! eller högstbjudande?! på buke ser man iallafall vilken priskategori hästen står i.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 279
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
9 019
Senast: Franken
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 474
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 896
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka