Vad kan jag ha på väggen?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Fibusen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 478
Ja, kanske det hade blivit bättre att få upp tvn lite? Jag vill ju inte ha det för plottrigt, därför jag inte fått upp något på väggen än! :p Däremot så känns det som om det är för mycket döyta mellan tvn och taket, vilket som sagt skulle bli mindre om tvn kom upp lite på höjd. Det var absolut ett bra förslag! 🙏🏻
Jag satte upp tvn på väggen i min nya lägenhet, i den förra stod den på tv-bänken. Jag begriper inte varför jag inte gjorde så i förra lägenheten också, ALLT blir så mycket enklare med en vägghängd tv 😁

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
381
Senast: Sar
·
Hemmet Sitter och planerar nya tapeter i några rum. Svårt att bestämma sig för hur man vill ha det. Ni som har tapeter, kan ni inte lägga ut... 2
Svar
34
· Visningar
1 509
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 593
Senast: Lyan
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
812
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025