vad kan man få för dessa??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mifellen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 770
M

Mifellen

Vad tror ni man kan få ut på ett ungefär för dessa sadlar:

syntetsadel dressyr Griffin; svart, mycket välvårdad, ganska ny(2-4 år ca) underbar att sitta i (vet inte storlek just nu)

märkeslös westernsadel; bekväm, välvårdad, köpt för ca 6 år sedan, står ingen stl vad jag kan se,

allroundsadel läder; svart, behöver stoppas om, gammal men bra, ser lite sliten ut, vet inte märke just nu

Vet att det är jättesvårt att veta utan att ha sett och kännt på dem, men på ett ungefär? Jag har nämligen INGEN aning om vilket pris jag ens ska börja med...

Tacksam för svar!

Sv: vad kan man få för dessa??

spontant, sätt ut de på tradera med bild, med ett utropspris på en hundring och se vad som händer. det finns många griffinsadlar och börjesliknade sadlar ute på marknaden som till slut ändå får slumpas bort pga att ingen vill köpa dem. på tradera går allt åt bara det är tillräckligt billigt.

jag har två griffinsadlar, äldsta modellen helt i "konstskinn", en hopp + dressyr som inte används, skulle jag sälja dessa får jag max en femhundring styck pga lite små skönhetsfel, känns som det är lika bra att ha de kvar om jag ändå bara får så lite.

Sv: vad kan man få för dessa??

Håller med, lägg ut dom på tradera för en 100-ing styck. Men sätt reservationspris så blir det inte affär fom det inte uppnås. :idea:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 378
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 070
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form