Vad kan man få ut för en wintec?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 817
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tilla

vad kan man få ut för en wintec allrund 500 cair?

Brun, knapt anv. Stigläder stigbyglar å sadelgjord medföljer..

Sv: Vad kan man få ut för en wintec?

Dom ligger mellan 2500 - 3500 om man kollar annonserna.... så kring 3000 skulle jag tro.

Sv: Vad kan man få ut för en wintec?

Det beror på hur länge du har haft den, stigläder,byglar och sadelgjord får man sällan något extra för, jag fick ut ca 700 kr mindre än vad jag hade köpt min för ny, då var den 6 månader gammal, nästan oanvänd och såg ny ut.

Det är ju alltid tillgång och efterfrågan, just wintec är det många som vill ha så man brukar få bra betalt för dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Är väldigt nyfiken på hur andra gör när ni hanterar hästen ur en säkerhets synpunkt. Jag har sett en del olika nivåer av säkerhetstänk... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 420
Senast: Yrja
·
Utrustning Min älskade Wintec Cair börjar bli ordentligt sliten och det börjar bli dags att fundera över vem som ska få ta över efter denna...
Svar
2
· Visningar
792
Utrustning Är återigen ute på jakt efter en sadel till min travare. Har haft ut sadelutprovare tidigare, köpte då en Albion style dressyrsadel...
Svar
3
· Visningar
1 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka