VAd kan man läsa ut av denna bilden?

Ja,du Martha,inte ser han ut som han vill "gosa" precis.Jag skulle tolka det som att, Håll dig undan, idag ä dä jag som bestämmer.(Försöka duger). :confused:

SNYGG är han i alla fall. Men jag är glad att jag inte håller på med en sport då man "måste" ha hingst...

Reagerar ofta på det där viset?

Tycker att han ser ut att vara mer spänd än arg... :confused:

Han är förbannad på hunden som är utanför hagen...
Men även om det inte är mig han är arg på så skulle jag aldrig gå in och försöka befästa nåt ledarskap...det är lätt att man hamnar i vägen då....

Snälla marta så länge som du hållt till på ett visst forum så borde du veta att det är i exakt det läget du ska nypa honom i rumpan.. ;)

Ja jag hade skitit på mig om du skulle bett mig att så mycket som NÄRMA mig staketet :crazy:. "Passa dig djäääävligt noga" säger han.

nädu .. inte skulle man gå in till nån som ser ut sådär. ok att han har respekt för dig. men varför utmana ödet och gå in. man kan ju alltid vänta tills han är på bättre humör. man får väl jämföra det med att skulle inte direkt hälsa på en kompis som är skitarg bara för att du vill.

men vilken sport "måste man ha hingst" ???

Men "Nutte Putte Päronpung" kan väl aldrig vara stötande :rofl: :rofl: :rofl:
Tenacious är hans officiella namn....det betyder envis ,ihärdig, svår att komma till tals med :angel:
Han har väl personlighets störningar stackarn :(

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt... 2
Svar
21
· Visningar
2 002
Senast: LiviaFilippa
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 802
Senast: Shpongle
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 857
Senast: Oh_really
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?