Vad kan man ta för beg inlines?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 152

Mirre

Trådstartare
(vill inte få det här till en annons nu, utan är bara lite osäker på vilket pris man kan sätta)
Ska sälja mina inlines, fick dem av min bror för några år sedan men min knäskada gör att jag inte kan använda dem. De är alltså använda men i bra skick. Vad kan sådana tänkas kosta?

Sv: Vad kan man ta för beg inlines?

I somras tittade jag lite efter begagnade inlines på annonssidor och då låg priserna i allmänhet mellan 40 och 60 euro (alltså grovt omräknat 400-600 kr) för inlines som inte var speciellt mycket använda och moderna till utseendet. Annars kan du ju själv kolla på annonssidor och se om du hittar något att jämföra med, även om inlinessäsongen nog börjar gå mot sitt slut nu.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 513
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag har inte sett filmen Anora, som blev Oscarsgalans stora vinnare med 5 priser. Jag läste bara regissörens kommentar, om att han menar...
Svar
4
· Visningar
522
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Halloj, Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka