Vad kan man ta?

M

Moej

Jag har fått i uppdrag att göra en hemsida åt en lokal del av ett parti. Vad i hela världen är rimligt att ta betalt för detta? Jag har verkligen noll koll.

Sv: Vad kan man ta?

Vad kan du? Är du utbildad och har nån koll på användbarhet? W3C-validerar du? Vad använder du för doc type? Arbetsprover?

En kille jag känner fick 30.000kr när han gjorde tre hemsidor åt tre olika större företag. han är ju då riktigt duktig ;)

det beror ju helt på vad för omfattning projektet har.. är det 2h? 10h? 2000h arbete? vad anser du rimlig timpenning? jag skulle iaf inte jobba för under 150kr/timmen i fickan + ersättning för materiel.

Liknande trådar

IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 419
Senast: Kajsalisa
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka