Vad köpte du i Globen?!

Sv: Vad köpte du i Globen?!

Idag köpte jag:
  • Stallboken
  • 2 par neoprenepaddar 39 kr styck
  • 2 4-pack med fleecelindor 79 kr styck
  • 1 par Boots 69 kr
  • Tomteluva till hästen 79 kr
  • Bjällerset till träns 69 kr
  • Ullstrumpor (ej med på bilden)
  • Ett schabrak med brodyr, kommer inte förrens söndag

16718076.jpg

Har ingen kamera som funkar. Tyckte det var sjukt mycket folk ett tag och lessnade rejält. Blev ingen långshoppning för mig men ska tillbaks på söndag.

Köpte:
*Lädergrimma
*Eskadron stalltäcke (letade som en tok efter ett till lillhästen då storingen har ett helt underbart brunt) Detta var grått med nå turkosa rutor typ...
*Ett brunt schabrak m. ljusrosa fläta
*En tömkörningsgjord

Men var hittade ni Agria shoppen? Letade sketa mycket men hittade inte. :cry:

Har ingen kamera som funkar. Tyckte det var sjukt mycket folk ett tag och lessnade rejält. Blev ingen långshoppning för mig men ska tillbaks på söndag.

Köpte:
*Lädergrimma
*Eskadron stalltäcke (letade som en tok efter ett till lillhästen då storingen har ett helt underbart brunt) Detta var grått med nå turkosa rutor typ...
*Ett brunt schabrak m. ljusrosa fläta
*En tömkörningsgjord

Men var hittade ni Agria shoppen? Letade sketa mycket men hittade inte. :cry:
Vi fick ju inte fråga om sånt väl? Eller får man fråga om montrar men inte i VILKEN man köpt? :P

Hur sitter halsen fast på ditt täcke? Är den fäst så att man kan ha den på jämt och ta av den vid behov, eller är den en sån där man ska sätta på och av varje dag som med "vanliga" halsar? letar efter ett täcke med hals som "sitter där"..lät ju som ett bra pris det där.. har en vän som är i globen i år så :p

wei001.jpg
ett BR
wei004.jpg
från kingston
wei005.jpg
bööööörjes
wei006.jpg
sjöhagen wear

sen köpte mamma en dunväst, ja köpte en såndär tavla som sorbe o en täckesgjord.

Två Pikeur ridbyxor snorbilligt

vart hittade du dom snorbilligt? :D

Idag har jag inte shoppat så mycket, har mått piss idag, med magkatarr/stressmage, så det första vi köpte var tabletter mot det, haha. var rädd att inte komma iväg idag, men se jag kämpade på :angel: men som sagt var inte så sugen på att trängas i annexet

Men idag kom jag hem med

*brun/ljusblå Global luva - 190kr
16719573.jpg

*Agria Luva - 160kr
16719574.jpg

*Agria vintertäcke med hals - 550kr. köpte ett precis likadant förra året, i storlek 145 som var gigantiskt på hästen så då köpte jag ett nytt nu iår. Och dom hade sänkt priset från 1000 spänn som det kostade förra året till 550.

*Equiline fleece tröja - 560kr
16719575.jpg

ska tillbaka på söndag och fortsätta shoppingen :p haha jag hade inte sånt flyt med pengarna idag heller, bankomaten pajjade precis när jag skulle ta ut mina pengar.

Sedan har jag beslutsångest just nu. börjar luta mer åt att jag vill ha ett par tretorn stövlar istället för Parlanti stövlarna. så beställer jag Parlantistövlarna under Göteborg horse show istället, är jag dum nu eller?

Senast ändrad:

jag gav 500 för agriatäcket ;)

Priset var egentligen 595 men dom hade ingen växel så dom bjöd på 95 kr. Antagligen därför dom sänkte det till 550 i så fall för dom hade dåligt med små-växel.

montern fanns inne i globen, jag hade bara annexet-biljett egentligen och fick inte gå ut till deras monter men jag hittade en smitväg. Jag hade kunnat gå på föreställningen också om jag velat :angel:

halsen på täcket sätts fast med dragkedja och kan sitta där permanent. Dock är halstäckespännena sånna där plastknäppen som antagligen inte kommer hålla mer än ett par timmar första gången ute i hagen hehe.

jag har flera prylar från agria, förra året köpte jag schabrak, regntäcke och bävernylon/fleece ridtäcke därifrån för 90kr/st (fyndlåda dom hade)

Helt kanongrejer alltså!

Åh! Vilken tur! :) Jag tänkte faktiskt på dig när jag såg att det bara fanns en, du kanske hann sno den andra innan mig? ;) Gah, då kanske du vet vad jag heter. :rofl:

*kl*

Blir ju ganska sugen på att åka till globen en sväng och handla lite. Vad kostar biljett bara till annexet?

Det var ju inte så farligt, även om jag tycker det är löjligtatt betala för att gå in och handla.... Får nog bli en tur imorgon iaf=)

Slänger väll in mina köp också då;)

Schabrak och luva, 259+79
16724545.jpg

Dressyrschabrak 100 kr
16724546.jpg

Allroundschabrak 125 kr
16724548.jpg

Träns med pullarnosgrimma:love: 500 kr
16724909.jpg

Förbygel 299 kr
16724914.jpg

Stalltäcke 399 kr
16724915.jpg

Jag köpte:
*Back on Track skrittäcke
*Ett jaktkandarbett
*En mörkblå fleecetröja
*Ett balansspö Walter Feldmann
*Nos och nackludd

var där igår o fick med mig ngt hem iaf :)

* Shabrak, creme med svart/mörkbrun/guld passpoal. 250 kr.
* Fleecetäcke, creme med brun kant. 150 kr.

tyvärr krånglar min dator just nu, så har inga bilder o lägga upp. :(

ska dit imorgon igen o köpa mer! :d

Jag köpte:

* Back on Track ryggstycke. 620 kr (mässpris 10 %)
* Svart schabrak. 100 kr
* Stalltäcke. 150 kr
* Träns. 120 kr (ska använda som reservträns :))
* Pannband till träns. 75 kr
* Ridstrumpor. 20 kr
* Benskydd. 30 kr
* Stallboken. 150 kr

Det var allt. Hade jätte kul :D

tyvärr inga bilder än iaf, men jag köpte:
* tömkörningsgjord i neoprene 298 kr
* utetäcke m 100 g fyllning, rutigt 550 kr
* körpisk 125 kr
* benreflexer 2 st 2-pack, 35 spänn paketet
* sadelgjord i läder med resål på båda sidor, 285 kr

det var det:)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 365
Utrustning Äntligen är det dags för Gothenburg Horse Show och Eurohorse! Denna tråden är till för att visa upp alla nya grejer som inhandlas på... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 905
Senast: Chevy
·
Utrustning Idag slås portarna upp för den årliga mässan på Stockholm International Horse Show, i Annexet. Den här tråden är till för att du ska... 2 3
Svar
52
· Visningar
9 074
Senast: heidi maria
·
Utrustning Läs HELA tråden innan du lämnar ett inlägg, eller två!!! Imorgon slås portarna upp för den årliga mässan på Göteborg Horse Show... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
33 803
Senast: LouisePaulsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka